Elhasználtam, elfogytak #27

by - július 21, 2019
Mindig megfogadom, hogy sűrűbben szabadulok meg a kiürült flakonoktól, aztán hónapokkal később azt veszem észre, ismét tele az erre a célra kinevezett papírszatyor.. az utóbbi fél évben (!) tényleg rengeteg szemét gyűlt össze, így épp ideje kidobni őket, szóval készüljetek fel a blog valaha volt leghosszabb ‘elfogytak’ bejegyzésére!


# Testápolás
A BALEA Zuhanyzás közbeni testápolót aktív szénnel (teszt) újdonságként vásároltam meg, mert egyébként is szükségem volt egy testápolóra és kíváncsi voltam, mit is tud. Valóban selymes bőrt eredményez a zuhany alatt, a hidratáló hatása azonban nem hosszú távú. Elég régi darab nálam a DOVE Go fresh testápoló gránátalmával és citrom verbénával, aminek az oka, hogy nem testápolóként, hanem kézkrémként használtam el. Igen könnyed, hígabb állagú krém, főként a melegebb időben tudom elképzelni, plusz az illatából adódóan is elég nyárias darab. A BABYLOVE Ultra Sensitive pelenkakiütés elleni védőkrém (teszt) régebben arckrémként szolgált nálam, az utóbbi időben viszont testápolóként használtam, elsősorban epilálás után. Mivel popsikrém, rendkívül tömény és sűrű, de nagyon szépek az összetevői. A NIVEA Black & White Invisible Clear spray a Pure verzióhoz képest sokkal közelebb áll hozzám illatban. Valóban nem hagy nyomot a ruhán, most mégis váltani akartam valami másra. Tesztelésre kértem tavaly az AVON Works Narancsbőr elleni hűsítő gélt, ami valóban zselés-géles és hűsítő hatása is van. Nem mondom, hogy csodaszer, de kiegyensúlyozott táplálkozás és sportolás mellé remek kiegészítést nyújt a narancsbőr leküzdésében. Az ALVERDE Frosted Berries testvaj hármasa (2018-as limitált kiadás) szerintem most nem sikerült annyira ütősre, már ami az illatokat illeti. A szedres és málnás változatokat használtam el télen, hatásban még mindig nagyon elégedett vagyok velük, jól táplálják a bőrt és az illatuk is kellemes, csupán nem annyira különleges, mint az eddigiek. Az egyszer használatos AVON Foot Works hámlasztó lábpakolás valóban hámlaszt, viszont inkább csak a lábujjak területén volt hatásos, a sarkaim egy használat után sajnos nem lettek puhábbak tőle.

# Kézápolás
Hideg idő, munka, házimunka.. minden mindig kiszárítja a kézfejem, ezért a lakásban több helyen, a táskámban és a munkahelyemen is mindig van legalább egy-egy kézkrém. Még volt egy eldugott, mini kiszerelésű darabom az YVES ROCHER Meseerdő gyümölcsei kézkrémből (teszt), ami igazi téli illat, ráadásul gyorsan beszívódott és közepesen hidratált. Az YVES ROCHER mangó-koriander kézápoló krém a tubusa miatt került hozzám, annyira tetszik ez a fémes, temperafestékes csomagolás. A beltartalom sem rossz, egy viszonylag könnyedebb állagú kézkrémről van szó, így a táskás neszesszerem lakója volt. Hirtelen felindulásból vásároltam meg a BALEA Raspberry Party kézápoló habot, viccesnek és érdekesnek tűnt. Az illata és állaga miatt inkáb gyerekeknek tudom elképzelni. Elhasználtam, egyszer kipróbáltam, de nem nyújtott semmi extrát. Amolyan buborékfújó illatúnak mondanám az ORIFLAME Floral Embrace kézkrémét, ami azonban nem sok segítséget nyújt a száraz kézfejnek. Túl vizes, túl híg az állaga, nem hidratál eléggé, de legalább gyorsan beszívódik. Az ALVERDE körömápoló krém nagy kedvenc volt a téli estéken. Barackos illat, kicsit olajos állag jellemzi, remekül hidratálva a száraz körömágybőrt. A kis kiszerelés ellenére pedig kiadósnak bizonyult a mennyiség is. A YAMUNA Szerelem habja testvajat (teszt) szilikontartalma miatt szintén kézkrémként használtam el, ami valójában a gránátalmás testvaj limitált kiadású külsőben. Állaga kellemes krémes és egy enyhe szilikonos érzetet hagy maga után, azonnal puha bőrt eredményezve.

# Hajápolás és illatok
Az 500 ml-es INECTO bamboo sampon (teszt) hatalmas mennyiség, hatásában viszont átlagosnak mondanám - jól habzik és alapvetően jól is tisztít. Még nem tudom, pontosan hányadán állok a BALEA Bloomy Dreams szárazsamponnal. Szóval valószínűleg, újraveszem, ugyanis az enyhén zsíros hajon valóban segít és használatával frissen mosott haj látványát lehet elérni. Pont lejárt a szavatossága, így örülök, hogy sikerült elhasználnom a DMBIO extra szűz kókuszzsírt, amit a hajvégek ápolására használtam hajmosás előtti pakolásként. Igazából valóban segített a száraz haj hidratálásában, de mivel hűtőben tároltam, így kicsit macerás volt használni, ugyanis csak a kéz melegére/szobahőmérsékleten válik folyóssá. Viszont igen kiadós, ez a 220 ml évekig elég volt. Régen nagyon szerettem az Avon testpermeteket, az utóbbi években viszont valahogy 'kinőttem' belőlük. Így történhetett, hogy a teljes elhasználása előtt megcsömörlöttem az AVON orchidea és áfonya testpermet illatától. A végén futáshoz használtam, de az alapvetően kellemes illat már ilyenkor sem tetszett magamon. A ZARA Fruity EDT (teszt) illatát annál inkább magaménak érzem, így ez már a második 100 ml-es kiszerelés belőle. Igazán könnyed, gyümölcsös, enyhén édeskés illatról van szó, ami ugyan nem tartós, de nem fullasztó, éppen ezért nyárra tökéletes. A ZARA Black Amber EDT ezzel szemben egy tipikus őszi parfüm, enyhén fűszeres illatvilág jellemzi.


# Fürdőtermékek
A NIVEA Clay Fresh gyömbér és bazsalikom tusfürdő (teszt) illata és állaga miatt került be a tavaszi kedvenceim közé is, az általam eddig próbált agyagos tusfürdők közül ez nyerte el leginkább tetszésemet. A DOVE Purely Pampering krémtusfürdőt shea vajjal és vanília illattal krémessége miatt ugyan télen használtam el, de az illata számomra egy az egyben az ősz kezdetét idézi. A Dove tusfürdőkről egyébként általánosságban mindig ugyanaz mondható el: már-már túl krémesek számomra, de zuhanyzás után hidratáltnak érzem a bőröm tőlük. Szappanokról nem igazán szoktam külön írni, de a PALMOLIVE Purifying Clay folyékony szappan szinte teljesen azonos a tusfürdő változattal. Ami viszont érdekes, folyékony szappanként sokkal szívesebben használtam, az illata is ilyen módon kellemesebb volt számomra. Új felfedezésem, hogy mennyire oda vagyok az Avon Senses tusfürdőkért, viszont úgy érzem, kicsit gyorsan fogynak. Az AVON Senses Beautiful Memories krémtusfürdő (bazsarózsa és magnólia) igazi tavaszi darab könnyed virágos illatával, míg az AVON Senses Caribbean Colada krémtusfürdő (kókusz és papaya) már inkább a nyaralásokat idézik. A YVES ROCHER olíva-keserűnarancs tusfürdő koncentrátuma (teszt) egy igazi unisex illat, ami elsősorban utazáskor jön jól. De ezekért a tusfürdő koncentrátumokért egyébként is odavagyok, mert valóban elég belőlük 1-2 nyomásnyi, rendkívül jól habzanak és kis helyen is elférnek. Anno vásárlás mellé volt ajándék ez a mini YVES ROCHER Meseerdő gyümölcsei tusfürdő (teszt), amiből én egy nagy kiszerelést is elhasználtam már. Kellemes fanyarkás illat jellemezte, amit télen kifejezetten szeretek. A YAMUNA Szerelem Habjai tusfürdő (teszt) hiába hasonló áfonyás illatvilágot képvisel, nem nőtt annyira a szívemhez. Nagyon megörültem, amikor hozzám került a LUSH The Comforter tusfürdő, ugyanis az első termékem a márkától a The Comforter habfürdő volt és azt nagyon szeretem is. Tusfürdőkét azonban nekem túl sok ez a rágógumis, édes illat, pedig alapvetően egy nem rossz termékről beszélünk. Saját készítésű LUSH Brightside habfürdőt és Sex Bomb fürdőbombát is elhasználtam, előbbi illata és habzása miatt fogott meg, utóbbi pedig nyugtató hatással volt rám. A LUSH Sunnyside habfürdő azonban elsőre csalódás volt abból a szempontból, hogy nem az egész tömb arany csillámos, csak a külseje van beborítva vele. Az illata számomra nagyon intenzív, nem egyértelműen citrusos, de elég megosztó illat lehet. Majdnem lecsúsztam a régen kiszemelt ALVERDE #eins zwei Chai habfürdőről, ami kiárusításon sikerült még elcsípnem. Igazából utólag nem bántam volna, ha lemaradok róla, mert nem nyújtott nagy élményt: zselés állag, enyhén citrusos illat, de semmi extra. Viszont legalább korrekt méretű habot képzett. A TREACLEMOON Crazy orchid love habzó fürdősó (teszt) viszont igazi illatorgia, nagyon kellemes vele a fürdőzés.


# Arcápolás
Az YVES ROCHER Elixir Jeunesse micelláris arclemosó zselé (teszt) állandó tagja az arcápolási rutinomnak, tényleg nagy kedvencem. Friss és tiszta arcbőrt eredményez, mostanában elsősorban reggelente használom. A problémás napokon arcradírként alkalmaztam az YVES ROCHER Pure System 2 in 1 mélytisztító arclemosót, olykor nem csak arcra, hanem a vállaimra is. Nem feltétlenül nyújtott látványos megoldást a pattanások és/vagy mitesszerek ellen, de olyan 'steril' érzésem volt az alkalmazása után, ezért hittem benne, hogy valamelyest segít. Szintén mindig van egy ISANA olajmentes szemfesték lemosó is a fürdőszobában, annyira bevált, hogy nem szeretném lecserélni. Nem csíp, tökéletesen eltávolítja a sminket és olcsó. Egyetlen hibája, hogy sokszor csak a kis kiszereléshez jutok hozzá. Eleinte nem annyira szerettem, de aztán sikerült megkedvelnem az YVES ROCHER Hydra Végétal hidratáló zselés arcápolóját, aminek az a titka, hogy nem kell belőle túl sokat felvinni, különben elviselhetetlenül ragacsos marad az arcbőr tőle. A DR. ORGANIC Intenzív szemszéruma bioaktív kendermagolajj (teszt) állaga közepesen sűrű, én az esti rutinomban alkalmaztam. Kellően hidratálja a szemkörnyéket és remélhetőleg valóban segít megelőzni a ráncok kialakulását. A LABELLO kékáfonyás ajakvajat (teszt) évekkel ezelőtt vettem, nem is hittem volna, hogy eddig bírja minőségre. Kedveltem, de a végén már nagyon untam és a kiszerelés miatt sem venném újra. Szintén régi darab a SUNDANCE ajakápoló balzsam, ami borsmenta olajat is tartalmaz, így hűsítő, frissítő érzést nyújt, de inkább fényvédő hatása miatt - ritkán ugyan, de - napozáskor használtam. A LABELLO Vitamin Shake ajakápoló gyümölcsös joghurt illata miatt kellemes, valamint egy kis színt is ad az ajkaknak, hidratáló hatása azonban nem kiemelkedő. Ellenben a MAYBELLINE Babylips Hydrate ajakápolóval nagyon elégedett voltam ilyen téren. Az EBELIN mikroszálas arctisztító kesztyű viszonylag jól végzi a dolgát: egyedül a szempillaspirált nem szívesen mostam le vele, mert nehéz volt eltávolítani a kesztyűből. (Az újravásárolt darabnál viszont nem érzem ezt, sőt annál az anyaga is mintha puhább lenne, így örülök, hogy ismét emellett az olcsóbb alternatíva mellett döntöttem.) Az AVON kétfunkciós sminkszivacs különlegessége az aljában rejlik, ahol a szivacstól eltérő anyag a púder állagú termékek felvitelét hivatott ellátni. Ezt a részét utazásokkor használtam ki fixáló púderhez, a mindennapokban szerintem nem annyira professzionális megoldás. Magával a szivaccsal viszont abszolút elégedett voltam, csak a tisztítása volt nehéz, mert mindig rengeteg alapozó benne maradt. A YAMUNA borsmenta arcpermet pedig tökéletes nyári darab volt, imádtam ezzel fújkálni az arcom a nagy melegben.

# Arcmaszkok
Tudom, rengeteg felesleges szemetet termelünk ezekkel a zacskókkal, de arcmaszkok terén mindig is kísérletezős típus voltam, amire ez a kiszerelés remek alternatíva. Az Eveline Cosmetics maszkokról külön bejegyzésben olvashattok, ezek rövid tesztjeivel nem húznám a jelenlegi bejegyzés hosszát. Rengeteg fátyolmaszkot is elhasználtam, az utóbbi időben ezek lettek a kedvenceim, használatuk egyszerűsége végett. Az AVON Planet Spa Heavenly Hydration hidratáló és Radiant Gold ragyogást kölcsönző fátyolmaszk egyaránt kellemes illatú, a puha textil rengeteg folyadékkal van átitatva, jól rásimul az arcra, egyedül csak a szemnyílás kicsi számomra. A ragyogást kölcsönző nem nyújtott semmi extrát, a hidratáló verziót azonban egy nagyon szeles nap után próbáltam ki, reggelre pedig a száraz részek szépen eltűntek és megfelelően hidratáltnak is éreztem az arcom. Az EVELINE COSMETICS aloe vera nyugtató ampulla és kollagén lifting esszencia fátyolmaszkok anyaga szintén puha és kellemes, könnyű széthajtani és felhelyezni őket. Előbbi inkább csak hidratált, utóbbi viszont valóban azonnal feszesebb bőrt eredményezett. A BALEA regeneráló szövetmaszk avokádóval és mézzel anyaga nagyon különleges volt számomra, de végre egy textilmaszk, ami tökéletesen illeszkedett az arcomra. Este használva másnap reggelre a nagyja ugyan beszívódott, de még így is volt mit lemosnom. Cserébe viszont az eredmény hidratált, puha arcbőr. Sajnos csalódás volt az AVON K-Beauty Gold Panda hidrogél szemmaszk, annak ellenére, hogy nagyon tetszett ez a géles formula. Viszont állandóan elcsúszkált, alig bírta ki a hatóidőt és nem is vettem észre, hogy bármit is tett volna a szemem körüli területtel.

Igyekeztem mindenről tényleg csak pár szóban írni, ha valamire még kíváncsiak lennétek, de nem linkeltem külön tesztet hozzá, nyugodtan kérdezzetek, szívesen válaszolok, csak nem akartam még inkább elnyújtani az így is éppen elég hosszú bejegyzést.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés