Love Beauty & Planet testápoló - murumuru vaj és rózsa

by - július 28, 2019
Itthoni megjelenése óta szemezgettem a Love Beauty and Planet termékeivel, ami persze elsőként a csomagolásával nyűgözött le, utánaolvasva pedig az alapelvével, miszerint bármit tesznek, az a szépséget szolgálja és megmutatkozik benne a bolygónk iránti szeretet, de erről bővebben olvashattok a weboldalukon. Egyébként innen is a márka neve, ami elsőre talán hosszúnak tűnhet, de igen kifejező :)


A testápoló (400 ml-es) flakonja szerintem igen szemrevaló, már a márkanév felirata is gyönyörű, az illatot megelevenítő rózsa motívum pedig még nem kelti azt az érzést, hogy túl sok lenne. Nagyon kedvelem ezt a fajta kiszerelést, a pumpás adagoló nagyban megkönnyíti a mindennapos használatot. A testápoló állaga közepesen híg, de valahogy olyan selymesnek mondanám, nem kell belőle sok, könnyen terül és tényleg gyorsan beszívódik! Ennek ellenére meglepően jól hidratál, a száraz bőr kellemesen puha lesz tőle. Tökéletes tavaszi-nyári testápoló, hatását és illatát tekintve is. Utóbbi viszont abból a szempontból csalódás volt számomra, hogy a parfümösség helyett sokkal üdébb, rózsásabb illatra számítottam. Idővel megbarátkoztam vele, mert egyáltalán nem rossz illat, ráadásul sokáig érződik a bőrön.

Az összetevői nem kifejezetten szépek, de nem szerepel közöttük szilikon és parabén, továbbá vegán termékről beszélünk. Közepes árkategóriájúnak mondanám, teljes áron 1900 ft-ért lehet beszerezni, néha pedig kedvezményesen is hozzá lehet jutni. (Én úgy vettem a dm-ben, hogy 50x active beauty pont kupon volt a márkára. Ez azt jelenti, hogy az eredeti 6 helyett 300 pontot kaptam a termékért, ami később 900 ft-nak felel meg beváltáskor, így ha úgy vesszük, csak 1000 ft-ba került a testápoló, szóval tényleg érdemes figyelemmel követni a dm új hűségprogramját.) A mennyiség rengeteg, így napi használat mellett is sokáig elég lesz, szóval mindent összevetve, ár-érték arányban tényleg egy kiváló testápolóról beszélünk.


Külföldön, ha jól tudom, szélesebb a kínálat, nálunk viszont a murumuru vaj és rózsa termékcsalád egyelőre két hajápolási terméket foglal magába (sampon és balzsam), valamint még a testradír, testvaj és tusfürdő érhető el itthon. Engem inkább a testápolási vonal fogott meg, a testradír és testvaj is szerepel a listámon, na meg persze a tusfürdőt is rég megvásároltam volna, ha nem lenne itthon indokolatlanul sok tusfürdőm.

Ti ismeritek a Love Beauty and Planet márkát?

You May Also Like

0 megjegyzés