Tavaszi hangulat szépségápolási termékekkel

by - március 08, 2019
Általában az aktuális évszak a kedvencem, hiszen mindegyiknek megvan a maga sajátos hangulata. De kétség kívül a tavaszt várom mindig a leginkább, a tél után felüdülést jelent számomra a napsütés és kellemes idő. Az utcára lépve egyszerűen imádom magamba szippantani a napfényt és a virágzó fák kellemes illatát, egyértelműen sokkal jobb az alaphangulatom ilyenkor.


A korai jó időnek köszönhetően tudat alatt már február közepén elkezdtem készülődni a tavaszra, ami az utóbbi időben használt szépségápolási termékeimen is meglátszik: a bejegyzésben bemutatott termékek nem csak illatban, de színben is a tavaszt idézik.


Avon Senses Beautiful Memories krémtusfürdő
Már tavaly is az Avon tusfürdőivel kezdtem a tavaszra való hangolódást, így a Senses új, bazsarózsa, magnólia és pézsma kombinációját meglátva azonnal tudtam, szeretném kipróbálni. Nem mondom, hogy kimondottan különleges és egyedi illattal rendelkezne, szerintem már volt hasonló a kínálatukban, viszont nagyon finom és lágy illatával, krémes, de nem túl sűrű állagával valóban tökéletes választás az évszakra. A habzásra se lehet panasz és nem szárítja a bőrt.

Isana Pure eleganz (liliom-cédrus) folyékony szappan
Számomra nagyon különleges ez a liliom-cédrus illatpárosítás, mindenesetre kellemes és használat után is érezni egy ideig a bőrön. Egyébként egy selyemfényű, lila folyékony szappanról van szó, ami nem krémes, de nem is híg - pont megfelelő az állaga kézmosáshoz. A vásárlásnál, bevallom, az első szempont az adagoló mintája volt, de szívesen újra fogom venni, mert valóban bevált.

Kiko mini körömlakk 08
Lehet unalmasnak nevezni, de engem még mindig le lehet nyűgözni egy kellemes árnyalatú, krém finisű körömlakkal. Nem volt másképp ezzel a piszkos (szürkés) lila színnel sem, ami két vékony rétegben tökéletesen fed. Az ecset kialakítása nem tökéletes, gyakorlott kéznek azonban nem okoz gondot precízen dolgozni vele. Amit imádok benne, hogy nagyon gyorsan szárad, a tartósságával azonban már nem vagyok ennyire elégedett. A minimális körömvégi kopás nem is lenne baj, de hamar megpattan a felülete, így mindenképp érdemes fedőlakkot használni.


Treaclemoon Crazy orchid love habzó fürdősó
Rózsaszín, habos, illatos fürdővíz - kell ennél több? A sima fürdősókkal ellentétben ez valóban habzik, bár nem óriási habokat kell elképzelni, de ennyi idősen nekem pont megfelel :) Valódi illatorgia, ami a zacskóból árad és fürdés közben is intenzíven érződik, pedig kicsit féltem a virágos illattól (első szaglásra a mangós társa nyűgözött le). Egy zacskó (80 g) nekem két fürdésre is elég volt, de legközelebb kipróbálom, mennyivel nyújt nagyobb élményt, ha az egészet felhasználom egyszerre. Nem vettem észre szárító hatást sem, úgyhogy egyértelműen új kedvencre leltem ebben a termékben.

Avon Planet Spa Radiant Gold ragyogást kölcsönző fátyolmaszk
Az utóbbi időben egyre szívesebben és sűrűbben használok különböző fajta textilmaszkokat, holott tudom, egy alkalom nem nyújt megoldást egy adott problémára. Néha azonban jól tud esni egy csipetnyi luxus - az Avon Planet Spa termékcsaládjáról egyébként is az elérhető luxus képe alakult ki bennem, amit már a csomagolása is érzékeltet velünk. A fémes zacskó kibontásakor azonnal érződik a már-már parfümre hajazó kellemes illat, ami nálam nem elvárás egy arcra való terméknél, de jól esett érezni az alkalmazása ideje alatt. A textil ugyan nem illeszkedik tökéletesen az arcomra, a szem- és szájnyílás nekem túl kicsi, de legalább kellő anyaggal van átitatva. A 15 perces hatóidő elteltével a maradékot az arcba masszírozva ragacsos érzetet hagy, de én este használtam, így ez egyáltalán nem zavaró. Sajnos nem érzékeltem látványos változást, ami egy alkalom után nem is elvárás a részemről, de biztos vagyok benne, hogy jót tett a téli fakó arcbőrömnek.

Ti milyen termékekkel hangolódtok a tavaszra?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Olyan jó ránézni a képekre, nagyon tetszenek. A Treaclemoon habfürdőt én december óta keresem, de még sehol sem láttam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök neki! :)
      3 fajta Treaclemoon fürdősóval most találkoztam a Müllerben, az újabb két illatot viszont szerintem a dm-ben keresd: online fent van ez az orchideás és a mangós is, így meg tudod nézni, a közeledben lévő üzletben van e készleten :)

      Törlés
  2. A Kiko lakkjait nagyon szeretem! Szép ez a mályvás is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt az első Kiko lakkom, de azonnal megszerettem én is :)

      Törlés