Instant szerelem - Catrice

by - augusztus 27, 2021
Emlékszem, kezdő beauty bloggerként mennyire felcsigáztak az essence és Catrice limitált kiadások és nagy érdeklődéssel követtem nyomon a szortimentfrissítéseket is. Instant szerelem néven eddig szerintem csak ruhás kívánságlistáim voltak, de a dm webshopját és a 2021 őszi szortimentfrissítés darabjait nézegetve néhány terméknél elfogott az "ez kell" érzés, aztán Kamilla posztja adta meg az utolsó lökést a saját lista megírására.


Nem vagyok nagy primer használó, de a Clean ID Pore Minimizer Primer póruscsökkentő hatására igazán kíváncsi lennék. Tudom, hogy ez nem oldja meg az alapvető problémát, csak esztétikailag, de igen hasznos tud lenni. Egyébként ez egy nude színű változat. Hasonlóan felkeltette az érdeklődésemet a Clean ID Anti-Redness Serum Primer is, ami pedig a pirosságra hivatott megoldást nyújtani. A Lip Cushion Protecting Multi Balm kenderolajjal, kókuszolajjal és E-vitaminnal veszi fel a harcot a kiszáradt ajkak ellen, míg a Lip Smoother Caring Lip Scrub egy sheavaj, kókuszolaj és E-vitamin tartalmú ajakradír. Ezen ajakravaló termékek egyébként hasonló tubusos kiszereléssel rendelkeznek, de míg az ajakápoló kialakítása olyan, mint egy kézkrémé, addig a radír csőrös véget kapott - így első ránézésre én pont fordítva tettem volna.


Sminklemosó kesztyűt ugyan használok, de nagyon régóta szeretném korong formájában is beszerezni, a vattakorong kiváltásaként. A Mosható sminkeltávolító korong szett 3 darabot tartalmaz, 60 °C-on mosható, de kisebb utánajárás után megtaláltam, hogy sajnos az anyaga 100% poliészter, így valószínűleg a N.A.E. változatánál maradok. A Catrice korrektorával eddig elégedett voltam, ezért bizalommal tekintek a True Skin High Cover Concealer verzióra is. A szivacsos applikátor nekem alapvetően bevált, ennek a hialuronsav tartalmúnak pedig kíváncsi lennék a textúrájára és a fedésére. A képről ugyan lemaradt, de hátha sikerül még lecsapnom a Clean ID Peeling Enzyme púderre, mert izgalmas kis darabnak hangzik, de jelenleg éppen kifutó termék.

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Újra elolvasva a posztod jövök rá, hogy az új szortimentben is van enzimes hámlasztó, ami ráadásul még "zöldebb" INCI-vel rendelkezik, úgyhogy erre még aludnom kell :)

      Törlés