Szépségápolási kedvencek - 2018 ősz

by - december 02, 2018
Igazán nagy szerencsénk volt ősszel az időjárással, nem is tudom, mikor volt utoljára ennyi napos időnk ebben az évszakban. Rengeteg minden történt velem az elmúlt 3 hónapban, s habár a korán sötétedést nem, egyébként minden percét élveztem. Lehet, kicsit elfogult is vagyok, a hangulata miatt mindig közel állt hozzám az ősz.

Az időjárásváltozást azonban egyből megérzi a bőröm, ilyenkor előkerülnek a táplálóbb krémek, fűszeres illatok, sminkek terén pedig a sötétebb színek. A mostani bejegyzésben azokat a szépségápolási termékeket szeretném bemutatni, amiket előszeretettel használtam ősszel és kedvencekké léptek elő.


Catrice Shape in a box (010 Light) kontúr paletta
Rengeteget gondolkoztam, hogy milyen lenne a tökéletes arcra való paletta, ami tartalmazza a számomra legfontosabb dolgokat. Hosszas kutakodás után végül a Catrice új palettájában (010) rejlő kontúr szín, highlight és fixáló púder győzött meg. Olyat kerestem, amit teljes mértékben ki tudok használni és utazások alkalmával akár univerzálisan, a kontúr színt például a szemöldökömhöz is be tudom vetni. Kicsit ugyan porol, de abszolút megszerettem ezt a palettát, ár-érték arányban szerintem tökéletes.

Marionnaud (14) Rose muse körömlakk
Állandó időhiányban szenvedek, így ha körmöt festek, a gyorsan száradó darabokat preferálom. Ez a Marionnaud körömlakk ráadásul egy rétegben is csodásan mutat. Az árnyalat egy kicsit meghatározhatatlan, hol a melegebb őszi színét, hol pedig egy kicsit hidegebb tónusú arcát mutatja. Egyedül a tartósságával nem vagyok megbékélve, ugyanis már egy nap alatt hajlamos megkopni a körömvégnél, de fedőlakkal szerencsére ez könnyen orvosolható.

Avon True matt hatású Wistful Wine ajakrúzs
Annak ellenére, hogy a csomagolásban egy piszkos, nem feltétlen élénk színű rúzsnak tűnik, igenis pigmentált az ajkakon, gyönyörű ez a burgundi vörös! Krémes állagú, mégis matt, szépen, egységesen terül, könnyű a felvitele, kontúrceruza használata azonban mindenképp ajánlott.

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
Annyira régóta a kívánságlistámon szerepelt, nem is tudom, mért nem szereztem be már korábban a sokak által csodaszerként emlegetett The Ordinary terméket. Két hónapja viszont beadtam a derekam és leadtam egy rendelést a Skinsmart webshopban, azóta napi szinten használom és rövid idő alatt látványos javulást sikerült elérni vele, ami az arcomon lévő pattanásokat illeti. Természetesen mindenképp szeretnék majd külön beszámolni róla, elöljáróban csak annyit, hogy sokszor már nem érzem akkora szükségét, hogy alapozót használjak a hétköznapokon :)

Lush Ro's Argan testkondicionáló
A Lush honlapján tudtam csak meg, hogy zuhanyzás közben kellene használni a testkondicionáló névvel illetett ápolót, nekem ahhoz viszont túl testes, így inkább hagyom, hogy fürdés után, egész este kifejtse hatását. Kicsit olajos érzetet hagy maga után, hiszen az összetevői között számos bőrpuhító (pl. mandula és argán) olaj szerepel, de így valóban jól hidratálja a száraz területeket és puhává varázsolja a bőrt.

Ti milyen szépségápolási termékeket szerettetek ősszel?

You May Also Like

0 megjegyzés