wish wish - gardróbfriss

by - március 18, 2018
A napokban beköszöntött igazi tavaszias időjárásnak köszönhetően a ruháim között végeztem egy kisebb szortírozást. Szeretem felmérni a helyzetet, mire is van valójában szükségem és mi az, amit felesleges lenne megvenni. Most például konstatáltam, hogy alig van rendes pólóm, szinte az összes ujjatlan, vagy hosszú ujjú, esetleg crop top.. szóval ideje lenne beszerezni pár darabot.

Ilyenkor persze egyből neten kezdtek garázdálkodni, azaz online mérem fel a különböző üzletek kínálatát. A SinSay-t az utóbbi időben fedeztem fel magamnak, pontosabban egy-két éve, ugyanis csak Budapesten van üzletük. Rengeteg basic ruhát lehet kifogni hihetetlen jó áron, de egy-egy különlegesebb, jó minőségű darabra is szert szoktam tenni. A H&M-et ezzel szemben mostanában ritkábban látogatom, pedig régen a kedvenc fast fashion üzletem volt. A webshop felületén azonban újra sok szépségre leltem.

Sinsay high waisted fekete farmer
Sinsay ujjatlan csíkos blúz


Ha nadrág, akkor maradok a jól bevált skinny farmernél. Az eddigiektől eltérően most viszont nagyon szemezek egy high waisted, avagy magasított derekú fazonnal, ami jobban passzolna a crop top felsőkhöz is. Persze az örök klasszikus kék farmer mellett egy feketére is mindig szükségem van, a Sinsay kínálatában pedig mindig találok letisztult, számomra tökéletes fazonú nadrágot.

Pólók terén is még mindig inkább a jól variálható, basic darabokhoz húz a szívem, amik tornacipővel is párosíthatók. A (fekete-fehér) csíkos talán sosem megy ki a divatból, évek óta nagy kedvencem, ha valamilyen mintára vágyom. Ha pedig egy kis színt szeretnék belecsempészni az öltözködésembe, tavasszal általában valamilyen rózsaszín felsőt választok.



Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is írtam nemrég egy kívánságlistát, ha van kedved lesd meg! http://bsarahfashion.blogspot.hu/2018/03/tavaszi-kivansaglista.html
    Már egy két dolgot beszereztem, nem bírtam ki! Olyan rossz, hogy megint hó van :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában nagyon visszafogtam magam ruhavásárlás terén, most tényleg csak a leg-leg-legfontosabbakat írtam fel :D De tényleg jöhetne már az igazi tavasz!

      Törlés