Elhasználtam, elfogytak #19

by - június 18, 2016
A legnagyobb kihívást mindig az elfogytak poszthoz való képek készítése jelenti, valahogy sosem akar jönni az ihlet, milyen kompozícióban 'tálaljam' a kiürült flakonokat. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a szokásos három havonta való jelentkezés helyett lassan egy éve volt utoljára ilyen jellegű bejegyzés. Az üres tubusok csak gyűltek, én pedig addig húztam a dolgot, míg tele nem lett az erre szánt papírszatyor. Szóval készüljetek fel, rengeteg termék következik! Mindenesetre próbáltam kategorikusan haladni, nagyjából sikerült is őket test-, arc- és hajápolási vonalra bontani.


A BABA kakóvajas tusfürdőjét még télen vettem, ilyenkor ugyanis a krémesebb állagért vagyok oda, az illatát pedig kimondottan ehhez az időszakhoz kapcsolom. A BALEA napozás utáni tusfürdő (teszt) ezzel szemben pont, hogy maga a nyár egy flakonba zárva. Jól habzik és igen kellemes vele a zuhanyzás - naponta akár többször is. A DOVE Purely pampering tápláló krémtusfürdő kókusztejjel és jázminszirommal nagyon sűrű, talán már túlságosan is, ezért nekem sokszor nehéz volt eloszlatni. Kézben, egy kis vízzel felhaboztatva viszont már kezelhetőbbé válik. Az YVES ROCHER zabtej hab- és tusfürdővel (teszt) eleinte nehezen barátkoztam meg, a flakonban nem győzött meg az illata. De használat közben rájöttem, mennyire jó relaxáló hatása van, ráadásul a bőröm puhává varázsolta, úgyhogy ősszel nagy kedvencem volt. Régen használtam már Dove dezodort alumíniumtartalma miatt, most viszont kettő is hozzám került, amiket sikerült is elfogyasztanom. A DOVE Silk dry dezodort a melegebb időszakban használtam és ugyan nekem izzadásgátlásban semmi sem segít, a kellemetlen szagokat jól semlegesíti. Ugyanígy a DOVE powder touch dezodor is, habár ez télen lett tesztelve, én hajlamos vagyok ilyenkor is leizzadni. Mindkettőnek kellemes, de nem tolakodó illata van. A NIVEA Powder touch spray már erősebb ebből a szempontból. A jól bevált jázminos dezodorom nem volt éppen, így gondoltam, kipróbálok egy másikat. Sajnos sikerült mellényúlnom: elég intenzív, számomra már-már nagymamás illata van. A nagy tégelyes ALVERDE vanília és mandarin testvajat (teszt) is sikerült 'elfogyasztanom'. Eleinte igazán meg voltam vele elégedve, a végét azonban nem szívesen használtam el, ugyanis az alkoholszag kezdett dominálni benne, így inkább emlékeztetett narancsvodkára, mint egy kellemes mandarinos testvajra.


Úgy látszik, elég sok minden nem fért rá a képre - talán tényleg túl sok üres flakont halmoztam fel -, főleg a kézkrémek csúsztak le valahogy. Habár rendszeresen használom őket, nem hittem volna, hogy ennyi kézkrém elfogy egy év alatt. A HIMALAYA HERBALS intenzív hidratáló krém még a tavaly tavaszi DM kedvencek dobozban volt, ami egész jó hidratálást nyújtott éjszaka. A BEBE gyengéd krém fiatal bőrre (teszt) a táskámban kapott helyet, de ritkán vettem elő, mert egy furcsa réteget hagyott a bőrömön. Ellenben az ESSENCE Cake pops Cookies & almond kézkrém, ami nem egy nélkülözhetetlen darab, de amolyan nappali kézkrémként jó szolgálatot tett, mert hamar beszívódott és az illata is kellemes volt. Esténként, ha extra hidratálásra vágytam, az ALVERDE kézápoló olaját (teszt) használtam, főleg a körömágybőr területére koncentrálva. Az éjszakai kézkrémem kiegészítőjeként vált be leginkább, így sokkal könnyebb volt eloszlatni a kézfejemen és tényleg rendben tartotta a száraz területeket. Mostanában ugyan ritkán festem a körmöm, de még mindig a jól bevált ISANA mandulás körömlakklemosót választom, ha körömlakk eltávolításról van szó. A PUMA Sync Woman parfüm (teszt) szintén nagy kedvencem volt gyümölcsös, lendületes illata miatt.

Arcápolási fronton mostanában főleg ugyanazokat a termékeket használom és vásárolom újra. A BALEA Med ultra szenzitív arctisztító gél (teszt) jól habzik és jól tisztít, miközben nem szárít. Szintén DM dobozban lapult az ALVERDE Zell Aktív szérum kék hibiszkusszal (teszt), amit nagyon kedvel a bőröm. Mivel szuper gyorsan beszívódik, akár sminkalapként is megállja a helyét, de az esti arcápoló alá és önmagában is tökéletesen bevált. A BALEA Soft & Clear krémes bőrradír szalicilsavval és cinkkel (teszt) sajnos nem volt semmilyen hatással a mitesszerekre, a gyulladást viszont segített megszüntetni. Ennek ellenére inkább a vállamon használtam előszeretettel, arcra szárító hatása miatt csak ritkábban, inkább 1-2 hetente. A RIVAL DE LOOP Hydro aqua spray arcpermetét nyáron fedeztem fel magamnak, végül pedig a reggeli rutinom állandó tagjává vált. Újra is vásároltam, de a mostani valahogy mintha más lenne, kifújáskor fullasztóbb. Mióta kipróbáltam, sminklemosásra kizárólag a RIVAL DE LOOP olajmentes szemfesték lemosót használom. Nem csíp, maradéktalanul eltávolítja a szemsminket, nem utolsó sorban pedig olajmentes, én ezt a verziót preferálom. Ennek ellenére anno tettem egy próbát a RIVAL DE LOOP Clean & Care szemfesték lemosó párnával (teszt) is, aminél az alapötlet kimondottan tetszik, hogy a vattakorongok lemosóval vannak átitatva. De borzasztóan irritálta a szememet, ráadásul túl sok olaj volt egy vattapamacson, így használata után egy ideig homályosan láttam. A minimalista arcápolási rutinom, mellett néha kipróbálok egy-két újdonságot is. A RIVAL DE LOOP pórustisztító tapaszához nem fűztem nagy reményeket, viszont így is sikerült csalódást okoznia. Az első kettő nem igazán használt, a harmadiknál azonban felcsillant a remény, így a biztonság kedvéért lehet, teszek vele még egy próbát. Utazásokra előszeretettel viszek magammal BABYDREAM nedves törlőkendőt, ugyanis a felfrissítés mellett sminklemosásra is kiválóan alkalmas. Az ALVERDE vaníliavirág és mandarin ajakápoló (teszt) nagyon sokáig kitartott, pláne így, hogy csak esténként használtam. Kellemes illat, tökéletes állag, és megfelelően ápolta az ajkaimat. Nagy bánatomra elfogyott a REALASH szempilla kondicionáló (teszt), de lehetőségem nyílt az új REALASH szempilla növelő szérumot (teszt) is kipróbálni, ami hihetetlen, de még hosszabbá varázsolta a pilláimat. Egyszerűen fantasztikus ez a szer.


Végül, de nem utolsó sorban következzenek a hajápoló termékek. Az ALVERDE hidratáló hajkúra Aloe Verával és hibiszkusz kivonattal (teszt) abszolút impulzusvásárlás volt, de milyen jó, hogy megakadt rajta a szemem! Balzsamként használtam és azonnal puhává varázsolta a hajamat, egyszerűen imádtam. Természetesen azonnal beszereztem az utánpótlást, az azonban sajnos már nem működik ilyen jól valamiért. A BALEA Professional sampon koffeinnel (teszt) régen nagyon bevált, viszont hozzászokhatott a hajam, mert hamarabb kezdett zsírosodni. Az ALVERDE ultra sensitive sampont (teszt) a Balea szenzitív samponja alternatívájaként próbáltam ki (utóbbi ugyanis teljesen tönkretette a fejbőrömet). Nagyon szépek az összetevői, megfelelően tisztít és szerencsére nem is szárít. A SWISS Premium panthenol 10% habsprayt a ricinusolaj kúra kiegészítőjeként, pontosabban helyett alkalmaztam, viszont semmilyen változást nem érzékeltem használata közben/után. A CAOLA kamillás hintőport pedig nem csak gyantázás és epilálás után vetettem be, hanem szárazsamponként is, azonban erre a célra nem igazán vált be.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A Balea tusit Én is nagyon szeretem , a RDL sprét nem rég szereztem be , kellemes , hűsítő a hatása , de nem tudom mi történt vele , ugyanis nem permetezi jól a 'vizet' egyszerre akar kijönni belőle , illetve megakad a pumpába(?!) és össze vissza folyik , amit sajnálok mert szinte tele van a flakon , de így nem kényelmes a használata. A Relash nagyon motoszkál a fejemben , viszont sajnálok kiadni érte annyit , most az Alverde hasonló szérumát próbálgatom , eddig jók a tapasztalataim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mi lehet a baja az arcpermetnek, sajnálom, ha nem működik jól :/ nekem szerencsére se a réginél, se a mostaninál nincs ilyen probléma, szóval valószínűleg hibás darabot sikerült kifognod :(
      A Realash tényleg drága, de elképesztő a hatása és ha azt nézed, hogy fél évig is elég, hónapra lebontva már nem is olyan vészes. Egyébként most én is az Alverde szérumát próbálom ki alternatívaként :)

      Törlés