Yves Rocher hajerősítő szérum

by - január 17, 2016
Az Yves Rocher kettős hatású hajerősítő széruma még tavaly szeptemberben jelent meg, amely több mint 97%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Jojoba, olíva- és makadámdió olaj tartalma révén ápolja és szebbé varázsolja a hajat, és azt is érdemes kiemelni, hogy alkohol-, szilikon-, valamint parabénmentes termékről van szó.

Papírdobozban, lefóliázva juthatunk hozzá a 30 ml-es pumpás kiszereléshez, aminek az üvege egyébként teljesen átlátszó, így jól látszik, mennyit is fogyasztottunk már el belőle (a fényképpel ellentétben, ugyanis fotózás előtt sikeresen összeráztam). Külön kupakja nincs, maga a pumpa elcsavarásával lehet biztosítani, hogy az véletlenül ne nyomódjon le.


'A selymesebb és ellenállóbb hajért. Kutató szakértőink 100%-ban növényi mikroolajokat és hibiszkusz peptideket vegyítettek a hajerősítő szérumban, így kialakítva egy kivételes hatékonyságú, regeneráló formulát. A szérum védi a hajat a töredezéstől és ellenállóbbá teszi a hajszerkezetet. Könnyed, tejes textúrája azonnal beszívódik a hajba, azonnal lággyá, ragyogóvá és erőssé varázsolja, anélkül, hogy elnehezítené azt. Minden hajtípusra ajánlott.'


Egy tejszerűen fehér, viszonylag híg, valóban szérum jellegű hajápolóról van szó. Az én kevés és vékonyszálú hajamra, a hajvégekre 2-3 pumpálásnyi bőven elég, amit előtte a tenyeremben szoktam eloszlatni. Szuper gyorsan beszívódik és nem hagy semmilyen réteget maga után, így akár indulás előtt is bátran merem használni, de főképp este, lefekvés előtt szoktam felvinni. Valóban nem nehezíti el a hajat, nem mellesleg pedig az illata is kimondottan kellemes. Hidratáló hatása ugyan nem olyan kiemelkedő, napi használata mellett érezni a hatását és a hajam textúráján is javít valamennyit. Összességében nagyon szeretem használni, de egy picit talán lehetne táplálóbb is.

Ti milyen haj(vég)ápolót használtok?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Én jelenleg azt hiszem, valamelyik gliss kur hajvégápoló olaját használom, talán azt, amelyik festett hajra van, meg a l'oréal elseve full repair sica krémet, amit imádok. Utóbbit nem használom régóta, de iszonyatosan puhává és könnyűvé teszi a hajam, győzött minden felett :)

    VálaszTörlés
  2. Én nem használok külön hajvégápolót, csak természetes alapanyagú sampont és balzsamot. Mióta jó minőségű vitaminokat is szedek, azóta derékig érő, gyönyörű, csillogó, egészséges a hajam, imádom, hogy mindig megdicsérik!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én épp most keresek valamilyen ápolót, és felcsillant a szemem erre a termékre, de nem győzött meg. :(

    VálaszTörlés