Instagram moments #5

by - november 01, 2015
Az őszt rendszerint az elmúlás évszakának titulálják, idén viszont tudtam, hogy nekem más lesz. Akartam, hogy más legyen. Szeptember kezdetekor megfogadtam, hogy nem fogom átvenni azt a melankolikus hangulatot, ami az évszakkal jár és megpróbálok pozitívan állni a dolgokhoz. Jelentem: sikerült és elmondhatom, hogy az idei ősz számomra - mondhatni - az újrakezdésé.


Nem kell ám nagy dolgokra gondolni, de a nyári semmittevés és letargia után próbáltam visszahozni az egyensúlyt az életembe, hogy jól érezzem magam. Igyekeztem mindent bepótolni, például az utóbbi időben elmaradt barátnős találkozókat is volt alkalmunk megejteni, rettentően hiányoztak ezek a csajos beszélgetések.

'Bármi is a helyzet, mindig csak azzal foglalkozz, ami előtted áll. Azt a görcsöt bogozd ki, arra koncentrálj, a felé haladj, aztán majd jöhet a többi.' Oravecz Nóra


Ami számomra a legfontosabb, hogy végre sikerült szakmán belül (mint biomérnök) elhelyezkednem. Egy kutatói álláshely lett az enyém, amit - habár még csak pontosan egy hónapja kezdtem - egyszerűen imádok. Nagyon jó a társaság, élvezem, hogy van mit csinálni és ezáltal sokkal energikusabb is vagyok. Persze a nap végére lefáradok, így néha jól esik lazítani.


Habár a blogra így eleinte nem igazán jutott időm, a Wish for beauty életével kapcsolatban is elértem egy újabb mérföldkövet, ugyanis részt vettem az első sajtóeseményemen, mégpedig a DM által szervezett első blogger találkozón. Aztán jött a következő, ugyanis az Yves Rocher első blogos rendezvényére is hivatalos voltam. Ez egy hatalmas pozitív visszajelzés számomra, úgyhogy innen is köszönet érte.


Az első idei őszi kirándulást is megejtettük, úgy alakult, hogy apummal kettesben mentünk az ausztriai Schneebergbe vonattal. Sajnos elég felhős volt a ég, de még így is gyönyörű volt a kilátás! Valamint október elején szerveztünk egy családi kirándulást a Mátrába (csodás időnk volt), ami szintén feltöltött energiával.


instagram: daily_dii

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem a képeidet, olyan jó minőségűek és hangulatosan mindig :) Milyen fényképezőt használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek :) Fujifilm finepix S6500 fd-t használok, elég régi darab, de még bírja a gyűrődést :) A tájképek pedig a telefonommal készültek.

      Törlés
  2. Gyönyörű pillanatok! Gratulálok az új munkahelyhez, sztem a legfontosabb, hogy élvezzük, és passzoljon hozzánk, bármit is csinálunk, mert az életünk része, és az életünket és saját magunkat is szeretni kell..♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)) Bizony, nagyon fontos, hogy szeressük, amit csinálunk :)

      Törlés
  3. Gratula a munkahelyhez! Oravecz Nóra nem találta fel a meleg vizet, de igaza van :) Szép képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Elvétve láttam csak tőle közhelyes idézeteket, szóval nem vagyok oda érte, de erre a határidőnaplómban leltem rá és épp aktuális volt :)

      Törlés
  4. Gratula a munkádhoz! :) A képek pedig nagyon szépek :)

    VálaszTörlés