Do it yourself - Lakásdekorációs képek

by - május 25, 2015
Egy nagyon egyszerű lakásdekorációs módszert szeretnék most megosztani veletek, aminek elkészítése sem kézügyességet, sem túl sok eszközt vagy időt nem igényel, mégis egyedibbé és otthonosabbá tehetjük vele a lakás különböző pontjait. Az alapötlet már régóta ott motoszkált a fejemben, a végleges forma kialakulása azonban eddig váratott magára. Az inspirációs szöveg évek óta le volt mentve, a geometrikus mintázatú szarvasra viszont nemrég találtam rá - ez utóbbi adta meg végül az ihletet a képek elkészítéséhez.


Én az Ikeában kapható egyszerű, legkisebb méretű fehér Nyttja képkeretet használtam, ami nem vonja el a figyelmet magáról a (minimalista) képről, hanem egységes összképet alkot vele. A fehér-arany párosért egyszerűen oda vagyok, ha lakberendezésről van szó (meg hát amúgy is), így a nemrég beszerzett arany filctoll is végre használatra került.

A kép elkészítése során a nyomtatót hívtam segítségül (a sablon elkészítéséhez), ezután már nem volt nehéz dolgom, csupán átrajzoltam az arany filctollal a vonalakat. Ez tökéletes megoldás arra, ha nincs sok rajztehetségünk, mégis saját kezűleg szeretnénk készíteni valamit. A metálfényű toll különben is sokkal jobban mutat, mintha simán csak nyomtatva lenne (amit persze a fotók egyáltalán nem adnak vissza, de napfényben nagyon szépen csillog). A szokásosnál picit vastagabb és merevebb papírral dolgoztam, amit végül méretre vágva a képkeretbe helyeztem. Tényleg egy nagyon egyszerű, viszont annál mutatósabb dekorációról van szó. Az inspirációs szövegek egyébként is fénykorukat élik, így pedig akár folyamatosan cserélgethetjük a keretben lévő képeket.


Ti szeretitek a saját készítésű dekorációkat?

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Wow, nagyon jól néz ki! Nagyon szeretem a diy dolgokat, főleg ha ilyen szép lesz a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! Köszönöm a tippet, tuti ki fogom én is próbálni, mert nagyon tetszik, és így a kis nyomtatós "csellel" remélem valóban ilyen szépen sikerül nekem is elkészítenem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes, és mutatós, valószínű, hogy én is készíteni fogok hasonlót! :)

    VálaszTörlés
  4. Már régóta látok ilyeneket a neten, most talán végre én is rászánom magam. Nagyon jól sikerültek! :)

    VálaszTörlés
  5. Uhh ez nagyon jó, pont aktuális lesz. :) Kipróbálom majd én is más mintával és képkerettel, de köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök neki, hogy tetszik nektek ez az egyszerű ötlet! Kíváncsian várom az általatok elkészített képeket is :)

    VálaszTörlés