Beauty Tag #9 Halogatós

by - február 04, 2014
Nem is én lennék, ha magát a halogatós tag-et nem halogattam volna! Viszont, hogy őszinte legyek, nem szeretem akkor kitölteni az ilyet, amikor mindenkinél felbukkan, mindig próbálom megvárni, míg csillapodik a hullám (nah pont ilyen okból kifolyólag még a szivárvány tag is elmaradt nálam).

1) Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
Pedikűrözés. Szegény lábkörmeimet nagyon elhanyagolom néha. Oké, a körömvágás megvan, de a körömágybőrrel már nem foglalkozok és ilyenkor télen, amikor zokni mögé rejtem őket, még nem is olyan vészes, na de nyáron nem győzöm kapkodni a fejem, hogy elsimítsam a dolgot.

2) Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Mostanában nagyon odafigyelek erre, a szemhéjecsetet minden alkalom után, az arcra valókat és a szemöldökömhöz használtat pedig átlag két hetente, vagy talán picit még sűrűbben.


3) Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Nem igazán sokáig, maximum plusz egy napig, mint megláttam, hogy elkezdett lepattogni, de ilyenkor is csak a lustaság és időhiány miatt. A múltkor épp meg lettem dicsérve csoporttársam által, hogy nekem még a vizsgaidőszakban is mennyire szépek a körmeim és milyen jó, hogy mindig odafigyelek rájuk :)

4) Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Ebből már-már sportot űzök, hiszen ha látom, hogy valami akciós és tudom, hogy a közeljövőben el fog fogyni, azt megveszem, hogy ne aznap kelljen rohangálnom, amikor elfogyott. Így mindent olcsóbban és időben szerzek be.

5) Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Szégyen, nem szégyen, sokszor képtelen vagyok normális szemsminket készíteni. Többször is jártam már úgy, hogy kifestettem a szemhéjamat, majd inkább lemostam és egy egyszerű tusvonalnál maradtam. Azt hiszem, többet kéne gyakorolnom..

6) Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
Régen leginkább a tanulást halogattam, mindig az utolsó pillanatra hagytam. Mostanában viszont sikerült rászoknom, hogy időben nekiálljak. Szóval így hirtelen más nem is jut eszembe, talán már nem is nagyon halogatom a dolgokat?!

7) Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Ha reggel korán kell menni, akkor általában nincs időm semmire, így a smink is alap szinten megragad (alapozó, pirosító, szempillaspirál), de legalább így nem kapkodok és nem is kések el. Napközben viszont már szinte mindenre van időm.

8) Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Szerencsére nem igazán van szükségem erre a módszerre, csak ha nagyon nem akarok költekezni. Olyankor viszont azért tartom be, mert nálam (mint egyetemista) még mindig a pénztárcám szab határt.. ami elég nagy úr.


9) Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
Nem bírom a rendetlenséget és a káoszt, így ezek mind szépen katonásan egymás mellett vannak elhelyezve.

10) Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Talán maximum egy hét volt, hogy kimaradt, mindig próbálom tartani a 2-3 naponta való bejegyzés közzétételt, nekem ez így vált be. Viszont, ha sokáig nem vagyok otthon (mint például most is), elég nehéz annyit előre dolgozni, hogy ne maradjon ki sok nap.

(képek forrása: weheartit.com)

You May Also Like

0 megjegyzés