Oriflame Pure Nature Arckrém

by - november 21, 2013
Nemrég volt szó a blogon az Oriflame Pure Nature család arctisztítójáról, így most a Nyugtató hatású feketeáfonya- és levendula-kivonatot tartalmazó arckrémről írnám le a véleményemet. S bár nem akarom előre lelőni a poént, annyit el kell, hogy mondjak, kellemesen csalódtam benne (valamiért egyre szkeptikusabb vagyok ezekkel a katalógusból rendelős termékekkel szemben).

Szokás szerint a külsőségekkel kezdeném. A lila műanyag tégely a levendula színére hajaz, én szeretem, ha összhangban van a termék a dobozával. Maga a tégely számomra olyan kis aranyos, kellemes a használata és mivel műanyag, akár utazásokra is kényelmesen magunkkal vihetjük. Egyetlen problémám vele a tetején található papírmatrica, ami egyáltalán nem praktikus, ha fürdőszobában akarjuk tartani. Az enyém is állandóan vizet ért, véletlenül mindig le lett csapkodva, így már nem túl esztétikus a meggyűrődött, megsárgult papír.


Persze a belső a lényeg, így szorgosan használtam ezt a nappali arckrémet, ha úgy éreztem, hidratálásra szorul az arcbőröm. Az illata és színe miatt sajnos nagyon mű hatást kelt. Az állaga szerintem igazán érdekes, kicsit zselészerű (mint egy puding), de ahogy a bőrünkhöz ér már vizesebb. Viszonylag kevés is elég belőle (így lassan fogy), állagából adódóan könnyen és gyorsan használható, pár mozdulattal az egész arc bekenhető, reggeleken tökéletes. A hatása nem kiemelkedő, de ha nem túl száraz a bőr, csak érezzük, hogy nem eléggé hidratált, akkor bőven elég. Smink alá is tökéletes, mivel igencsak gyorsan beszívódik. Összességében semmi extrát nem nyújt ez a krém, de tavasz és ősz közötti időszakban tökéletesen megfelelhet.

Ti ismeritek, használjátok ezt a terméket?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nekem ennek a krémnek a teafás rozmaringos változata van meg. Nagyon szeretem, olyan szépen elmulasztja a pattanásokat. :)

    VálaszTörlés