Sundance Karotinos Napozó Spray

by - július 01, 2013
Mint ahogy azt a nemrég közzétett, nyári tag-es bejegyzésben írtam, jelenleg a Sundance karotinos napozó sprayt használom. Idén kicsit gondban voltam, ugyanis olyan naptejet szerettem volna, ami nem tartalmaz szilikont, sem parabént, ez pedig egy alaposabb kutatásomba került. Teljesen véletlenül bukkantam rá erre a Sundance napozótermékre, igazából nem ismertem még a márkát, de gondolhattam volna, hogy a DM-nek még ilyen saját márkája is van :) Az Alverde és Balea termékek után bizalommal fordultam ehhez is, ami nem tartalmaz szilikont, parabént, karotintartalmával viszont elősegíti a barnulást (a kínálat egyébként nagyon nagy, rengetegféle naptej és napozás utáni testápoló közül választhatunk - de nem mind szilikonmentes, árban viszont szinte verhetetlenek).


Először kezdjük a külsőségekkel. A flakon 200ml naptejet tartalmaz, a kialakítása kézre áll. A kupak nem jár le könnyen, utazóbarát, ez alatt található meg a permetezőfej. Ez valamikor hasznos, könnyebb lehet a kívánt felületre fújni, valamikor viszont kényelmetlen és jobban szeretném a sima megoldást. Utóbbi esetben, például ha a hátamat szeretném bekenni, a tenyerembe legalább három-négy pumpálásnyi adagot teszek és innen kenem el. Leírás a flakon hátoldalán található, a címke sarkát felhajtva tekinthetjük meg több nyelven is, a magyar is itt bújt el.

A krémnek kellemes az illata, egyáltalán nem erős, éppen hogy csak érezni. Az állaga pont megfelelő, könnyű elkenni, de nem annyira folyós, hogy lefolyjon a kifújása után. Elkenve nem hagy fehér réteget, a leírás szerint vigyázni kell, mert foltot hagyhat a ruhán, de én ezt még nem tapasztaltam (maga a naptej egyébként kicsit barnásabb színű). Nem szívódik be egykönnyen, sokáig érezni lehet a bőrünkön, de engem ez napozás közben nem zavar. A hatásával is rendkívül elégedett vagyok, alapjáraton elég világos a bőröm, bár az utóbbi nyarak alkalmával sikerült szereznem egy kis alapszínt, így gondoltam az SPF15 elég lesz. Szerencsére valóban bőven elég, ezzel a naptejjel még egyszer sem égtem le, maximum egy picit lepirultam, de az a kis pirosság is egy órán belül eltűnt. Úgy érzem, a karotin miatt tényleg jobban fog a nap és talán maradandóbb is lesz a barnaságom. Teljesen felesleges a háromszor ennyibe kerülő naptejet megvenni, amikor ugyanazt az eredményt érjük el, bátran merem ajánlani mindenkinek, akinek a barnulás a célja.

Ti milyen naptejet használtok?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szimpi. Mennyibe kerül? És csak SPF15-ös volt? Magasabb nem? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékeim szerint 1300ft volt. Ilyen spray kiszerelésben, csak ezt a fajtát láttam. Azt tudom, hogy alacsonyabb faktoros van (sima flakonos). De ha fehérebb bőrű vagy, szerintem akkor is elég ez az SPF15ös is, csak egy picit sűrűbben kell kenegetni vele magad :)

      Törlés