Elhasználtam, elfogytak #25

by - február 01, 2019
Emlékeim szerint sokkal régebben volt az utolsó elfogyott termékes bejegyzés, valójában pedig csak 4 hónap alatt gyűlt össze ennyi kiürült flakon - ami igazából nem is olyan sok, de ezek még tavalyról maradtak, úgyhogy ideje végre megszabadulni tőlük. Néhány dekorkozmetikum is elfogyott egyébként, de majd szeretnék tartani tavasszal egy szelektálást a sminkek között, így kivételesen külön bejegyzést szánnék nekik.


A L'OREAL PARIS Botanicals levendulás sampon és balzsam (teszt) nagyon jól működik együtt, valóban kiváló párost alkotnak vékonyszálú, száraz hajra. Szerencsére nem nehezítik el, vagy zsírosítják jobban a hajtövet, úgyhogy valószínűleg vissza fogok térni hozzájuk. A BABYDREAM Extra sensitive fürdető és sampont a gyönyörű összetevői miatt arcmosáshoz vásároltam meg, a zsíros, kombinált bőrömnek azonban egy valódi arctisztítóra van szüksége, így végül ecsetmosáshoz használtam el. Erre a célra tökéletesen bevált, nem bántja a sminkecsetet, kellemes puha marad, miközben a szennyeződést kiválóan eltávolítja belőle. Az ISANA vitamin és joghurt tusfürdő vásárlás utáni sorsjegy nyereményeként került hozzám, de nagyon jó választásnak bizonyult, mert imádtam használni. Tényleg, mintha egy gyümölcsös vitaminbombával zuhanyoztam volna. Ezzel szemben az YVES ROCHER tápláló tusfürdő krém zabkivonattal (teszt) kimondottan a semleges illatot képviseli. Annyira krémes a formulája, hogy eleinte nem tudtam eldönteni róla, nem zuhanyzás közbeni testápolóról van e szó, de megfelelően tisztít, miközben hidratálja a bőrt. Az ISANA olajmentes szemfesték lemosó állandó lakója a fürdőszobámnak, nekem nagyon bevált, mert hatékonyan távolítja el a sminket, mégsem irritálja a szemem. Limitált kiadás révén megjelenésekor azonnal rohantam megvenni az YVES ROCHER maracuja hab- és tusfürdőt, aminek illatáról 'egy frissítő gyümölcsös koktél a tengerparton' jut eszembe. Azóta egyébként az állandó termékek közé is bekerült ez a maracuja-gyömbér változat. Örök kedvenc az YVES ROCHER Plaisirs Nature mangó-koriander hab- és tusfürdő, amit biztos, hogy többször újra fogok vásárolni, mert egyszerre édes és fanyarkás az illata, nyárra egyszerűen tökéletes választás. Szintén nagy kedvenc az YVES ROCHER Elixir Jeunesse micelláris arclemosó zseléje, ami igazából egy gélesebb-vizesebb állagú arctisztító. Valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag egyszerűen imádom a hatását, reggel-este ezzel mosom át az arcom, úgyhogy természetesen ismét újravettem. Az YVES ROCHER Hydra Végétal frissítő arctisztító zselé nevéhez hűen valóban igen zselés állagú, sokszor nehéz is volt eltalálnom belőle a megfelelő mennyiséget. A termékcsalád frissítő illatvilága jellemzi, végzi a dolgát, de egyébként nem hagyott bennem különösebben mély nyomot.


A DAS GESUNDE PLUS ausztrál teafaolaj egy ideig az arcápolási rutinom része volt, makacsabb, gyulladtabb pattanásokra használtam, vagy időnként hígítva áttöröltem vele az egész arcom. Szárító hatása miatt azonban féltem, hogy nagyobb problémát okozok vele, ráadásul sok esetben nem is segített annyira látványosan. Már régóta a birtokomban volt az AVON Femme EDP (teszt), az utóbbi időben ugyanis nem szívesen használtam, mert magamon már túl soknak, fullasztónak éreztem. Az ORIFLAME intenzív kézápoló koncentrátumot enyhe (talán pez) cukorka illata miatt hamar megszerettem, sőt még a szilikonos, kézmaszkos hatás is tetszett - de egyáltalán nem egy nehéz, zsíros krémről van szó. Mivel nagyon szerettem az YVES ROCHER Jardins du Monde Mexikói zöldcitrom golyós dezodort (teszt), újravettem, ezzel azonban már nem voltam annyira elégedett, így helyette a kínai zöld teás változat került most hozzám. A LUSH Ro's argan testkondicionálót (teszt) én rendes testápolóként alkalmaztam esténként, ami nehezen szívódott be, de kiválóan hidratált. A BABYDREAM Extra sensitive parfümmentes arc- és kéztörlő kendőt időnként újraveszem, főként utazásokra, akkor nagyon jó szolgálatot tesz, akár smink lemosásához is nyugodtan használható. Egy nagy nem számomra az ISANA aktív szenes textilmaszkja, de úgy minden tekintetben: a textil túl kemény, leesik az arcomról és szerintem rettentően büdös is. Lehet, kicsit infantilis vagyok, de imádom a LUSH The Comforter habfürdő rágógumis illatát és a rózsaszín vizet, amit csinál! Nem szárítja a bőrt, de az illata sajnos csak a fürdőszobában érződik sokáig. A limitált kiadású ALVERDE fügés testvaj szett (teszt) utolsó darabja volt a fügés-levendulás, ami állagából adódóan ugyan nem kifejezetten tavaszi-nyári testápoló, de finom friss levendula illata miatt ekkor használtam előszeretettel. Viszonylag sokáig nyúztam az YVES ROCHER arclemosó kesztyűjét (teszt), amin ugyan már igencsak látszik a használat, de még mindig puha maradt az anyaga. Higiéniai okok miatt viszont muszáj voltam lecserélni, de egyébként maradéktalanul elégedetlen voltam vele, mert kiválóan eltávolította lemosó nélkül is a sminket.

Két mini kiszerelésű termék is elfogyott, az EUCERIN DermoPure Mélytisztító arclemosó zselét barátnőmtől kaptam egy trnd projekt keretén belül, kellemes volt használni, de önmagában szerintem nem lett volna elegendő problémás bőrre. Az YVES ROCHER Sensitive Végétal Nyugtató hidratáló arckrém termékmintához pedig a törzsvásárlói programba való belépéskor jutottam hozzá, utazások alkalmával nagyon jól jött ez a kiszerelés, azalatt a pár nap alatt számomra elegendőnek bizonyult a hidratáló hatása.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés