Instagram moments #11

by - február 23, 2019
Annyi megvalósítandó bejegyzésötletem van, amik mellett teljesen elfelejtkeztem az instagram összefoglalókról, holott elég rég, konkrétan tavaly júniusban volt a legutóbbi. Bár mostanában nem igazán szerettem az instagram profilommal foglalkozni, ami sajnos meg is látszik rajta. Főleg a téli hónapok teltek el így, viszont mióta ez a tavaszias napsütés jellemzi a mindennapjainkat, sokkal több kedvem van ehhez (és minden máshoz) is, úgyhogy remélhetőleg újult erővel fogok belevágni a fényképezésbe, blogolásba.


A tavaly nyár elég nyugodtan telt utazás szempontjából, habár itthon rengeteget sétáltunk. Cserébe viszont szeptemberben Kínába volt lehetőségem eljutni - a mai napig egyszerűen hihetetlen számomra, hogy ott jártam -, míg októberben Szlovéniában (és Olaszországban), decemberben pedig Ausztriában töltöttünk el pár csodás napot. A Bohinji-tóhoz egyébként nagyon szeretnék még visszamenni, annyira gyönyörű hely!


Az utóbbi időben egyébként többször is frusztrációt éreztem amiatt, hogy nem tudok olyan minőségi tartalmat gyártani, mint szeretnék. Aztán idővel persze megnyugszom, hogy nekem a munkám mellett, csak hétvégén van időm a hobbimnak élni. Pedig nagyon szeretek itthon is fotózni, mini kompozíciókat összeállítani, ami ugyebár a blog szempontjából is igen előnyös.


instagram: daily_dii

You May Also Like

0 megjegyzés