Sweater weather - a szürke az új fekete?

by - február 10, 2019
Instagramon említettem, hogy a múlt hétvégén nekiálltam egy gardrób szelektálásnak. A dolog apropója, hogy valami produktívat szerettem volna csinálni, de a borongós időjárás eléggé lekorlátozott a benti tevékenységekre. Az eső ellenére igencsak tavaszias időjárás volt, ez pedig a ruhásszekrény szelektálására ösztönzött. Azonban hiába szeretném, hogy tavasz legyen, valószínű, hogy ez csak átmeneti és egy darabig még biztos, a fagyos időjárás lesz jellemző - de nem baj, így legalább a legújabb felsőm is befért a szekrénybe!

(képek forrása: pinterest.com)

Kimondottan oda vagyok a vastag pulcsikért, de a réteges öltözködés elkerülhetetlen, ha meg akarjuk óvni magunkat a megfázástól a hideg időben. A kötött pulcsik pedig nem csak ősszel divatosak, télen is igen jó szolgálatot tesznek, legyen szó egy laza kötésű darabról, vagy egy igazán vastag, garbós pulóverről.

Legutóbb a Manzara honlapján nézelődve (a cég egyébként időközben elindította Anemoye néven a ruha nagyker webshopját is) három szürke, de egyáltalán nem egyhangú kötött pulcsin akadt meg a szemem. Szeretem a színeket, öltözködésben viszont a fekete-fehér és szürke különböző árnyalatait preferálom. Inkább a szabással és textúrákkal játszadozom és szerencsére ma már rengetegféle kötött pulcsi közül válogathatunk. Az Ashlie névre hallgató például egy denevérujjú, igen laza szabású és kötésű darab. Ezzel szemben a Lorinda már sokkal testhez állóbb, garbós, nagyon szép kötésmintával, ráadásul esetében egy pulóverruháról beszélünk. A Davina első ránézésre teljesen átlagosnak tűnhet, azonban a felkar felétől lefelé bővül, ami a csuklónál ismét szűkített, ezáltal egy kissé buggyossá téve az ujjakat - nekem személy szerint ez utóbbi a kedvencem a három közül. (A pulcsik egyébként elérhetők más színben is.)


Ennek ellenére biztosra mentem, ezért az általam előszeretettel viselt fazont, a hátul hosszított, laza szabású és kötésű, ezüst fénylő szálakat is tartalmazó Ashlie-t választottam és azt kell mondjam, nagyon jól tettem, mert egyszerűen imádom viselni. Kényelmes, csinos, egyszerűen tökéletes - egyetlen kifogásolni valóm, hogy a visszahajtott ujjrész fel van varrva, ami miatt a szűk, testhezálló télikabátomat nehezen veszem magamra :) De tavasszal is biztos, hogy előszeretettel fogom viselni.

Dii (@daily_dii) által megosztott bejegyzés,


Véleményem szerint egyébként a Manzara webshop erőssége a ruhákban és kabátokban rejlik - az új ruha nagyker viszonteladóknak valóban ígéretes lehet, ahol egyelőre ezen ruhatípusok közül lehet válogatni -, de azért a pulcsik között is rengeteg szépségre bukkanhatunk, és egyre csak bővül a kínálat.

Ti szeretitek a kötött pulcsikat?

You May Also Like

0 megjegyzés