Basic Haul

by - május 19, 2012
Szerdán konkrétan két dolog miatt ugrottam be egy boltba: az előző leggingem kilyukadt, ezért szükségem volt egy újra, valamint mindenképp ki szerettem volna próbálni egy titokzoknit az egyik vászoncipőmhöz (fekete nem volt, ezért választottam ezt a testszínűt). Nagyrészt pamut, remélem 1-2 alkalomnál tovább bírja. A képen látható harmadik dolog pedig egy egyszerű rövidnadrág, amit próbára/edzésre vettem. Ez nem volt tervben, de egyáltalán nem volt felesleges megvenni.


Ma pedig céltudatosan a H&M-be vezetett az utam. Sok helyen láttam, milyen jó áron lehet ott színes csőtoppot venni. Persze kicsit lecsúsztam róla, nem nagyon volt már a méretemben. Próbáltam még egy nagyon édes ruhát is, de az is kicsit nagy volt.. Helyette viszont végre vettem barna fonott övet. Ezek után lassan írhatom a nyári kívánságlistát is :)


Valamint megláttam ezt a pasztell karkötőszettet és annyira megtetszett, hogy őt is hazahoztam. Ha ilyet láttok, figyeljetek oda, hány darab van egyben, mert amit először meg akartam venni, arról hiányzott egy, aztán szerencsére időben észrevettem, hogy a szett eredetileg öt színes karkötőt tartalmaz.


Kinéztem magamnak még egy szandált, amit végül anyum vett meg. Akkor még nem voltam benne biztos, hogy jól áll e, rajta viszont nagyon tetszett, úgyhogy rábeszéltem. Azért néha megpróbálom majd lenyúlni tőle.

You May Also Like

0 megjegyzés