Joy vásárlási láz

by - május 13, 2012
Nos én tegnap letudtam az összes olyan boltot, ahova szólt akciós kupon a Joy-napok keretein belül és érdekelt is. Szokás szerint, amit nagyon szerettem  volna, azt nem sikerült kapni, úgyhogy nem sok mindenhez jutottam hozzá.


A Tally Weijlben rövidnadrágot szerettem volna, de már nagyon gyér volt a kínálat, csak egy kék színű tetszett meg, amiből persze nem volt a méretemben. Vettem viszont egy nyárias inget, ami konkrétan nem szerepelt a listámon. Egy kardigán viszont igen és ezt ennek megfelelően is tudom hordani: reggelente még hűvös van, de épp elég egy ilyen vékony felső. A színe valahol a púderrózsaszín és a drapp között van.

4995ft - 20% = 3996ft

A Müllerbe írtam a leghosszabb listát, de itt is vagy nem találtam megfelelőt, vagy egyáltalán nem is volt. Sikerült viszont hozzájutnom egy nagyon aranyos neszesszerhez, amire régóta szükségem volt. Nem a legkényelmesebb a táskában e nélkül tartani a különböző dolgokat. Nem csak szétszóródnak és nehéz megtalálni őket, de amikor át kell pakolnom egyik táskából a másikba, elég nagy nyűg. Minden tetszik benne, az anyaga, a színe és mintája, a mérete is tökéletes.

1890ft - 20% = 1512ft

Tervben volt a Catrice Sold out for ever megnevezésű körömlakkja is, ami eredetileg így néz ki. Ezért nem értettem, hogy a boltban lévő miért ilyen 'seszínű'. Bár a fénykép nem azt adja vissza, de inkább zöldes színe van, mint kék. Ez az egy volt belőle, és a képeken látott színhez képet olyan, mintha fehér lakkal fel lenne hígítva. Nagyon elszomorodtam, de mivel a körmömre felkenve ez is megtetszett, ezért megvettem.

749ft - 20% = 599ft

A következő pedig az Essence színezett hidratáló krém, light skin árnyalatban. Nagyon kíváncsi leszek rá, sok jót olvastam róla.

595ft - 20% = 476ft

Vettünk még olyan alapdolgokat, hogy vattakorong és szájvíz, de ezeket teljesen feleslegesnek tartom lefényképezni. A legelső képen pedig szerepel még egy hajráf is, azt próbákra vettem, hogy ne lógjon a szemembe a hajam (ez a SzuperNagykerből van).

Tényleg csak töredékét tudtam beszerezni annak, amit szerettem volna, de annak örülök, amiket sikerült. Ti is részt vesztek a Joy vásárlási lázban? Inkább jó vagy rossz tapasztalatotok van róla?

You May Also Like

0 megjegyzés