Új körömlakkszín

by - május 28, 2012
Volt egy használaton kívüli zöld körömlakkom, amit már kidobásra szántam (az állaga már nem túl jó, elég régi lakk), de úgy voltam vele, valamire még jó lehet. Így is lett, a nemrég kiürült körömerősítő folyadék üvegébe elkezdtem egy újabb színt kikeverni.


A képen látható három lakkot öntögettem, fogalmam sincs milyen arányban. Nem túl szerencsés három különböző márkájú lakkot egybeönteni, de végeredményben nem lett vele probléma. Az üvegben egy fogpiszkálóval kavartam össze, ha pedig nem voltam elégedett a kapott színnel, még egy kicsit öntöttem hozzá a lakkokból.


A végeredmény pedig egy zöldes körömlakk, de teljesen más árnyalatban, ez már sokkal jobban tetszik.  Sajnos nem készítettem sokat belőle, így hamar el fog fogyni, akkor majd lehet megpróbálok egy hasonló árnyalatot csinálni (vagy végre megveszem az Essence - Viva la green lakkot). Mindenesetre a maradék zöldet még most sem fogom kidobni.


Így estefelé csak az gyűrűsujjamat mertem kifesteni vele, mert féltem, hogy nem lesz gyorsabb a száradása (a zöld ebből a szempontból katasztrofális volt), de szerencsére pozitívan kellett csalódnom. Nem túl egyenletes a fedése, de egy átlátszó réteggel ez a probléma is megoldódott. Végül egy 'teljesen új' lakkot kaptam.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó színt kevertél ki!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, csak végül fogmosásnál belevágtam a kezem a csapba és lepattogzott :/ lehet mégse lesz elég jó állagú.

      Törlés