Anti-kedvencek #1

by - május 15, 2019
Alapvetően elég pozitív személyiségnek gondolom magam, így nehezen írok olyan termékről önálló tesztet, ami nem vált be - ami persze nem azt jelenti, hogy nem osztom meg az őszinte véleményem róla, de elsősorban ezek inkább csak az 'elfogytak' típusú posztokban szerepelnek. Szerencsére az évek alatt nem sok olyan szépségápolási termék gyűlt össze, amit valamilyen oknál fogva egyszerűen nem csak, hogy nem tudtam megszeretni, de kifejezetten anti-kedvenccé vált és nem is feltétlenül tudtam végül teljes mértékben elhasználni. Szeretném hangsúlyozni, hogy nem az adott márkával van problémám, más termékeiket nagyon szeretem, csupán az itt láthatók valamilyen oknál fogva nekem nem váltak be.


Yves Rocher Pure Light hidratáló alapozó - Beige 200
Noha alapozó fronton nem vagyok annyira kísérletezős, amikor tavaly tavasszal megjelent ez a termék, éppen elfogyott az aktuális alapozóm és volt is egy 50%-os Yves Rocher-s kedvezménykuponom. Nagyon tetszett a leírás, miszerint egy könnyed hidratáló alapozóról van szó, amit kifejezetten tavaszra és a melegebb napokra szántam. Viszont számomra borzasztóan nehéz, már-már fullasztó réteget képez a bőrön. Nehéz eldolgozni, gyorsan kell a bőrbe építeni, különben foltos lesz az eredmény. Valahol olvastam, hogy látszatra öregíti a bőrt és lehet, hogy az árnyalat miatt, de egyetértek vele. Valamennyire ragacsos érzetet is hagy maga után, így tényleg nem kényelmes a viselete, pedig még a viszonylag gyenge fedését is meg tudtam neki bocsátani, hiszen egy hidratáló alapozóról van szó. Ami miatt viszont abszolút csalódás lett számomra, hogy gyulladt pattanások jelentek meg tőle az arcomon, főként az állam területén. Többször is újrateszteltem, hogy valóban ettől van e, sőt még alapozó sötétítésére is kipróbáltam, hátha úgy beválik, de egyszerűen nem kompatibilis az én arcbőrömmel.

Isana textilmaszk aktív szénnel
A kényelmes használat miatt kedveltem meg a fátyolmaszkokat és a Balea szenes textilmaszkja után gondoltam, kipróbálom a Rossmann saját márkás verzióját is. Azonban már kibontásakor nem voltam túl bizakodó, elég kellemetlen szaga van. Emellett a textil túl kemény, szinte már merev és a felhelyezés után nem akart fennmaradni az arcomon, állandóan felvált és le akart esni, ráadásul folyamatosan csepegett belőle a fekete lé. Az összetevői egyébként szépek és használata után puha lett az arcbőröm, de semmilyen tisztító hatást nem vettem észre, számomra felesleges a használatával járó macera.

Balea Med Ultra sensitive sampon (teszt)
Anno annyira bíztam ebben a minden (SLS, szilikon, parfüm, parabén) mentes samponban, hogy jót tesz majd a hajammal. Helyette azonban borzasztóan szárazzá vált tőle és a fejbőröm is csak kárát látta, konkrétan sebesre szárította. Hosszú hónapok kellettek, mire valamelyest rendbe jött a hajam állapota. A leginkább azt bánom, hogy elhasználtam az egész flakonnal, holott már az elején meg kellett volna válnom tőle.

Avon mark. folyékony matt rúzs - Passion It
Mivel alapvetően folyékony matt rúzs párti vagyok, nagyon megörültem, amikor az Avon is előrukkolt velük, szóval én annyira nagyon szerettem volna szeretni ezt a rúzst! Az illata, az állaga, a színe, minden annyira tetszik benne. Viszont a fedése borzasztó, nem egységes, és mivel nem köt rá az ajkakra, mint amit eddig megszoktam a folyékony típusúaktól, ezért állandóan attól félek, hogy elmászik a számon (a fogamat is rendszeresen összekente), így pedig nem éppen komfortos a viselése. Sajnos szájkontúrceruzával sem volt szép vagy tartós az eredmény, ezért a végén lemondtam róla.

Nektek van olyan termék, ami egyáltalán nem vált be?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A Balea Med Ultra sensitive sampon nekem is nagyon kiszárította annó a hajamat és a fejbőrömet, pedg amugy szilikonmentes hajápolást folytatok évek óta, szóval itt nem a mentességgel van a baj, hanem egyéb összetevőkkel, amik túl-tisztítják a hajat, illetve hogy nincsenek benne tápláló-puhító összetevők a tisztítók mellett.... kicsit olyan kutyasampon jellege van az egésznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, sajnálom, hogy nem csak nekem volt ilyen problémám vele :/ Én is szilikonmentes sampont használtam már évek óta, úgyhogy valószínűleg tényleg a tápláló összetevők hiánya lehetett a baj.

      Törlés