Eveline Cosmetics arcmaszkok

by - május 19, 2019
Az arcmaszkokat (pláne az egyedi csomagolású, nem tubusos verziókat) nem feltétlenül hatóanyaguk, mint inkább relaxációs hatásuk miatt kedvelem. Így alapvetően nincsenek is nagy elvárásaim velük kapcsolatban, néha azonban szerencsére pozitívan csalódok és akár már egy használat után is látványos eredményt tud nyújtani egy-egy darab. Még ha nem is kifejezetten hosszú távú ez a hatás, bizonyos alkalmak előtt igencsak jól jön egy kis extra ápolás. Az Eveline termékkínálata arcmaszkok tekintetében igen széles, ezek közül mutatnék be ma néhányat - a fátyolmaszkokról pedig egy későbbi bejegyzésben olvashattok majd.


A képen ugyan nem szerepel, de a Facemed+ Active detox 3 az 1-ben egy tisztító hatású, aktív szenet tartalmazó maszk. Állaga sűrű és krémes, könnyű eloszlatni az arcon, viszont nem szeretem a lemosás procedúráját (nálam ez tipikusan 'zuhany alatt érdemes lemosni' arcmaszk). Az illata kellemes, hatása viszont igazából semmi különleges: valamelyet valóban tisztít, a felszíni mitesszerek állapotán javít, de nem kell csodát várni tőle, használata után pedig mindenképp ajánlott hidratálni. A bemutatott arcmaszkok közül egyébként ez az egyetlen, aminek kiszerelése külön, 2 alkalomra való adagot tartalmaz.

A New hyaluron second generation különlegessége abban rejlik, hogy esetében egy kétlépéses arcmaszkról van szó. Az elsőt, ami egy enzimes hámlasztó, 5 percig kell fennhagyni, aminek vízzel való lemosása után máris pihe-puha lett a bőröm. A második részt elég sokáig hagytam fent, körülbelül egy óra elteltével azonban még mindig volt mit letörölnöm az arcomról, az esti használat után ráadásul még másnap is érződött ez a réteg. Viszont nem hittem volna, de reggelre valóban sokkal kisimultabb lett az arcbőröm. Mintha teljesen feltöltődött volna, ami ugyan csak egy napig okozott látványos változást, de azonnali segítségként tökéletesnek bizonyult.

Könnyed állag és kellemes illat jellemzi a Hyaluron expert hidratálót, amiből bőven van a zacskóban, így mindenhova, akár nyakra és dekoltázsra is jut belőle. Pár napja már nem használtam hidratálókrémet, mikor kipróbáltam, mert alapvetően nem érzékeltem hiányát, a maszk használata után azonban érezhető volt a különbség, teljesen 'feltöltődött' és hidratálttá vált a bőröm. A 10 perces hatóidő elteltével, egy átmasszírozást követően, a felesleget vattakoronggal távolítottam el. Ugyan ragacsos érzet maradt utána a bőrömön, ami minimálisan még reggel is érződött, de lemosását követően csak a puha arcbőr maradt.

Nagy reményeket fűztem a Face therapy SOS blackhead (5 az 1-ben melegítő tisztító) nevezetű arcmaszkhoz, valahogy mindig hiszek a mitesszer elleni gyors segítséget hirdető feliratnak. Nem túl kellemes illata van, az állag pedig számomra különleges, igen sűrű, nehezen kenhető és szemcsés. A mennyiség (7 ml) pont megfelelő, végre egy zacskós arcmaszk, aminél nincs az az érzésem, hogy feleslegesen sok került egy adagba. A csomagoláson sajnos nincs feltüntetve, hogy mennyi ideig kellene/lehet fent hagyni a maszkot, úgyhogy én 15 percet vártam, majd lemostam. A melegítő hatását valóban érezni, de nem okozott irritációt, sőt még csak pirosságot sem. A pórusaim ugyan nem lettek tisztábbak, talán mintha segített volna a felszínre hozni a mitesszereket és ami nagy pozitívuma, hogy a többi mitesszer elleni arcmaszkkal ellentétben ez nem szárított, sőt nagyon simává varázsolta a bőrt.

A Face therapy SOS cellular renewal (5 az 1-ben fiatalító maszk) különlegessége, hogy arany és gyémánt kivonatot tartalmaz, aminek köszönhetően segít megújítani a bőrt. Valóban, mintha aranyló csillámokkal teli barackos smoothie-t kennék az arcomra! Szóval engem már itt megvett kilóra ez az arcmaszk, de megpróbáltam nem elfogult lenni. A 7 ml itt is tökéletes mennyiség, a nem túl sűrű, de nem túl híg, kicsit pudingos állagú maszkot könnyű eloszlatni az arcbőrön. Felvitelkor minimálisan csípte valamiért az orrom körüli területet, nem tudom, miért volt ott most érzékenyebb a bőröm. Ennek ellenére nem okozott bőrpirosságot vagy egyéb irritációt. Ugyan most nem éreztem kifejezetten száraznak a bőröm, de az esti használat után (15 perc hatóidő után a felesleget vattakoronggal töröltem le), reggelre nagyon sima, puha és feszes bőrt eredményezett. Főként a szemkörnyék tűnt sokkal frissebbnek és kisimultabbnak, noha hétköznap volt, úgyhogy biztos, nem aludtam többet a szokásosnál.


Összességében a kedvenceim a bőrmegújító maszkok lettek: a kétlépéses enzimes peeling, valamint az arany és gyémánt kivonatot tartalmazó is másnapra kisimultabb és feszesebb bőrt eredményezett, azonnali és látványos hatást nyújtva. A hidratáló arcmaszk is jól teljesít, a tisztító maszkok pedig valamelyest ugyan tisztítják a bőrt, de a mitesszerekkel nem tudnak elbánni. Érdemes egyébként elolvasni az Eveline Cosmetics honlapján az arcmaszkok helyes használatával kapcsolatos bejegyzést is, hogy azok maximálisan ki tudják fejteni hatásukat.

Ti szeretitek az ilyen típusú arcmaszkokat?

You May Also Like

0 megjegyzés