Elhasználtam, elfogytak #26 - sminkes különkiadás

by - május 31, 2019
Valamilyen oknál fogva a sminkek nem kerültek bele az utolsó néhány 'elfogytak' bejegyzésbe, úgyhogy viszonylag sok elhasznált dekorkozmetikum gyűlt össze. Ebből kifolyólag úgy gondoltam, egy külön bejegyzést szánok ezeknek a kiürült üvegeknek és tubusoknak, hogy egy helyre gyűjtsem az utóbbi, körülbelül másfél év elhasznált sminktermékeit.


A TREND IT UP Matte Beauty Perfection alapozót a kiárusított termékek standján találtam, mindössze 200 Ft-ért, így nincs mit veszíteni alapon jött velem haza a 030-as ányalat. A csomagolás semmi extra, de jobban szerettem, mint az új verzióét. Egy erős közepes fedésű alapozóról van szó, ami jól terül és nagyon jól idomul a bőröm színéhez. Valóban matt, kicsit púderes vele az eredmény, de abszolút természetes hatást lehet vele elérni vékony rétegben. Az erős piros foltokat ugyan nem fedi el teljesen, a nem egyenletes bőrfelszínt szépen egységesíti. Annyira megszerettem, hogy az új fajtát (ami lényegében beltartalmilag nem változott, csak új csomagolást kapott) már két másik árnyalatban is beszereztem. A CATRICE Liquid Camouflage korrektor a pattanások elfedésére sem rossz, viszont mivel a világosabb (010) Porcellain árnyalatot vásároltam meg kifejezetten a szem alatti karikák eltüntetésére, így erre vált be leginkább. Nem ül meg a ráncokban, a vékony bőröm alatti ereket pedig majdnem tökéletesen elfedi és üdébbé teszi a tekintetet.

Kiváló fedése és állaga miatt szerettem a MAX FACTROR Facefinity All Day Flawless 3in1 alapozóját, habár a 80-as Bronze árnyalat határeset volt számomra - éppen, hogy nem lett túl sötét a bőrömhöz. Ezzel szemben az YVES ROCHER Pure Light hidratáló alapozója bekerült az anti-kedvenceim közé, hiszen nem csak, mint könnyed, hidratáló alapozó nem vált be (számomra nehéz és fullasztó volt viselni), de konkrétan gyulladt pattanásokat okozott az arcomon. Az igen népszerű CATRICE HD Liquid Coverage alapozót két árnyalatban (020 Rose beige és 030 Sand beige) is kipróbáltam, de a két üveg elhasználása után sem tudtam eldönteni, hányadán állok vele. Néha gyönyörűnek éreztem tőle a bőröm, néha azonban kimondottan látványossá tette a tág pórusaimat és poros, maszkszerű hatást keltett. Lehet, még egyszer adok neki egy esélyt, egyelőre viszont azt kell, mondjam, sokakkal ellentétben nekem nem lett a kedvencem.


FOR YOUR BEAUTY alapozószivacsból előzőleg a nem lapos végűt használtam, de talán még inkább szerettem ezt a csapott verziót. Vizesen nem túl kemény, de nem is túl puha, az általam használt alapozók felviteléhez kiválóan működött. A MAX FACTOR Velvet Volume False Lash Effect szempillaspirál dús és egyszerre hosszú szempillákat varázsol már egy rétegben, míg az YVES ROCHER Sexy Pulp Ultra-Volume inkább csak dúsít, de azt nagyon. Utóbbit főként a szempilla tövekhez vittem fel, különben rajtam elég természetellenesen hatott, és az ALVERDE False Lashes spirállal egészítettem ki, viszont úgy vettem észre, az Alverde szempillaspirálok hajlamosak leperegni és/vagy elkenődni. Legjobb tudomásom szerint a MAYBELLINE Master Graphic szemhéjtus (teszt) már kifutott termék, nekem szerencsére még a kiárusításakor sikerült beszereznem az utánpótlást belőle. A szövegkiemelőhöz hasonló kialakításának köszönhetően ugyanis nagyon könnyű vele szép cicás vonalat húzni, ami miatt számomra tökéletes darab. Sajnos száradás után nem az az igazi mélyfekete, kezdő sminkeseknek viszont tökéletes darab lehetett.

A MAKEUP ACADEMY szemöldök szettjét nagyon szerettem, annak ellenére, hogy nem használtam ki azt, hogy egy szettről van szó. Főként a benne található világosbarna színt vittem fel a szemöldökömre, nagyon ritkán, ha hangsúlyozni akartam, a sötétebbet is használtam. Kimondottan tartós és igen egyszerű volt használni. A S.HE szemöldök szettel is pont ez volt a problémám, hogy teljesen felesleges számomra a benne található két szín, a képen is látható, hogy csak az egyik felét sikerült elhasználnom. Ez már nem bizonyult annyira tartósnak rajtam, nap végére hajlamos volt kicsit megkopni és eredményében is inkább a MUA paletta állt hozzám közelebb.

Kijelenthetem, hogy elhasználtam életem első rúzsát! Pedig a LOVELY K-Lips folyékony matt rúzs (Neutral árnyalatban) nem is a legrégebbi rúzsaim egyike, de ez bizonyítja leginkább, mennyire szerettem viselni. Drogériás viszonylatban, ár-érték arányban egyszerűen tökéletes, a hozzá tartozó ceruza puha, a használata könnyű, miközben valóban tartósabbá teszi a folyékony rúzst. A rúzs ténylegesen mattra szárad, nem ragad, nem csúszkál. Napközben általában elég volt egyszer, ebéd után felfrissítenem, szóval még a tartósságával sem igen vannak problémák, egyedül annyi, hogy evéskor nem szépen kopik. Nem is tudom, hogy az ESSENCE ajakceruzájánál van e olcsóbb, ami ráadásul ilyen jól is teljesít. Maga a ceruza a keményebb fajta, legalábbis ez a Satin mauve árnyalat, így nehezebb az egész ajkat kitölteni vele, inkább valóban csak kontúrozásra való, arra viszont tökéletes. Végül, de nem utolsó sorban az ALVERDE pórusösszehúzó krémjétől is meg kellett válnom, ami sajnos nekem egyáltalán nem nyújtott megoldást tág pórusokra a sminkelés során, bárhogy próbáltam is használni.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés