Goodbye 2018, Hello 2019

by - január 07, 2019
Bevallom, annak ellenére, hogy szerettem volna megírni, most nem álltam neki olyan könnyen ennek a bejegyzésnek - és nem azért, mert nem kedveltem 2018-at. Talán épp ellenkezőleg, valahogy nem éreztem szükségét, hogy lezárjam, lezártnak tekintsem az évet.


'Those who are free of resentful thoughts surely find peace.' Buddha

Azt kell mondjam, egy igazán fantasztikus évet tudhatok magam mögött, ami főként az utazások miatt lesz emlékezetes számomra. 2018-ban összesen 7 országban jártam és mindegyik utazás különleges volt számomra valamiért ♥ csodás helyekre juthattam el, amiért hihetetlen hálás vagyok. De szerencsére egyébként is rengeteg boldog pillanatot köszönhetek az évnek és ami talán a legfontosabb, újra megtanultam az apró dolgokat is értékelni az életben.

Ennek értelmében (és mert alapvetően egy elég pozitív személyiségnek tartom magam) a pozitív mantrát, hozzáállást igyekszem ebben az évben még inkább erősíteni magamban. Tekinthetjük ezt akár újévi fogadalomnak is, ami elég tágan értelmezhető, de éppen ezért könnyebb sikerélményt elérni, ami még inkább motivál és visz előre. Egyébként is hiszem, hogy nagyon sok múlik a hozzáálláson és először magunkban kell helyre rakni mindent. Meg kell tanulni elengedni azokat a dolgokat, amelyek mérgezik a mindennapjainkat. Ugyan sokat kellett dolgoznom az elmúlt időben ezen, de meghozta gyümölcsét és nem sok ennél jobb érzés van, mint ilyen nyugodtan kezdeni a 2019-es évet!

Szeretnék minden kedves olvasómnak nagyon boldog új évet kívánni!

You May Also Like

0 megjegyzés