The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% szérum

by - január 19, 2019
A The Ordinary márka igen népszerű és nem hiába, ugyanis nagy hatóanyagtartalmú termékeket kínál kedvező áron. A márka termékeinek többsége illat- és irritáló összetevőktől mentes és nincsenek tesztelve állatokon. Már nagyon régóta szerepelt a listámon a The Ordinary már-már ikonikusnak mondható széruma, a tavaly év elején írt esti arcápolási rutinom posztban is említettem, hogy mindenképp szeretném beszerezni a C vitaminos (Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%) társával együtt. Hosszas gondolkozás után végül a Skinsmart oldalán rendeltem meg őket, ez tűnt árban ugyanis a legmegfelelőbbnek, ráadásul budapestiként éltem a személyes átvétel lehetőségével, megspórolva a postaköltséget. A honlapon egyébként ajánlom figyelmetekbe a 'használat' fül alatti leírásokat is, ugyanis az általam rendelt két szérumot például pont nem szabad egy rutinban alkalmazni, mivel a niacinamid befolyásolhatja a C-vitamin hatását.


‘Nagy mennyiségű, 10% niacinamide-ot (B3-vitamint) és 1% Zinc PCA-t tartalmazó szérum a bőrhibák ellen és a faggyútermelés kiegyensúlyozására. ’

A 30 ml-es üvegcse papírdobozban kerül hozzánk, rajta nem túl sok információval. A design puritán, de a szemnek kellemes fajta letisztultság jellemzi. A csavaros kupak egyetlen hibája, hogy a szérum hajlamos a csavaros részre kiülni és rászáradni, így néha megnehezítve annak letekerését. Az adagolást a pipettás vég segíti, ami abszolút jól működik, könnyen lehet vele cseppenteni. Én a tenyerembe szoktam egy nagyobb cseppet nyomni, amit inkább tapogató mozdulatokkal viszek fel és pár perc alatt teljesen be is szívódik, ezután jöhet a hidratálókrém az esti arcápolási rutinomban. A friss sebekkel egyébként óvatosan, azt hajlamos csípni, ezen kívül azonban semmilyen irritációt nem tapasztaltam. Nem is csoda, az összetevői gyönyörűek, szinte valóban csak a hatóanyagokat tartalmazza, illat- és színezékmentes. Az átlátszó, minimális illattal rendelkező szérum állaga egyébként híg, de nem vízszerű, minimálisan ragacsos.

A pattanások kialakulásával szemben valóban hatásosnak bizonyul, mióta használom, nagyon ritkán jelennek meg, de akkor is csak az apróbb fajta, ami hamar el is múlik. Magam sem tudom, mikor volt utoljára ilyen szép állapotú bőröm! Az összkép is sokkal szebb és egyenletesebb. Sajnos nekem a mitesszerekkel és tág pórusokkal nem tud mit kezdeni, erre a problémára nem nyújt megoldást, de a faggyútermelést valóban kordában tartja. A szérumhoz én még 1990 ft-ért jutottam hozzá, azóta azonban már 2290 ft-ért lehet megvásárolni, de még ez is igen kedvező ár egy ilyen hatóanyagokkal teli termékért. Ráadásul 4 hónap alatt, napi használat mellett a harmada fogyott el, így körülbelül egy évre elegendő a 30 ml, szóval igen gazdaságos is. Összességében zsíros/kombinált, pattanásos bőrre mindenképp ajánlani tudom!

Ti használtok valamilyen szérumot bőrhibák ellen?

You May Also Like

0 megjegyzés