Instant szerelem - Reserved

by - január 12, 2019
Rájöttem, hogy egyrészt nem szabad online nézelődnöm, mert azonnal rengeteg minden megtetszik az üzletek kínálatából, amire nem is feltétlenül van szükségem, mégis nagy késztetést érzek rá, hogy beszerezzem. Másrészt viszont, ha ezekből listát készítek, valamelyest megnyugszom és sokkal reálisabban át tudom gondolni, valójában mi is az, ami csak a marketing miatt fészkelte be magát a tudatomba és mire van ténylegesen szükségem. Tehát a webshopok összességében számomra remek lehetőséget nyújtanak, hogy megfontoltan döntsek és elkerüljem az impulzus vásárlást.

Az ackiók kecsegtető felirata azonban egy kicsit frusztráltabbá teszik a vásárolót olyan értelemben, hogy nem szívesen marad le az ember egy remek lehetőségről. Egy kicsit én is így éreztem, amikor a Reserved webshopjára keveredtem és megláttam a téli leárazást, ennek ellenére úgy tűnik, még így is egy rövid és egész átgondolt listát sikerült összeszednem instant szerelem néven.

Szürke sál
Rózsaszín pomponos sapka




Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Én is szeretem a Reserved-et, jó a minőség és egyéniek a cuccok! De én már a fürdőruhákat nézegetem a neten, és várom a nyarat. Alig találtam egyenlőre valahol nagyobb kínálatot. Azért rábukkantam egy egész jó fürdőruhás oldalra, igaz nem olcsó, de nagyon szépek. https://adora.hu/472-furdoruha

    VálaszTörlés