6/10/2013

Manikűrvadász

Hogy mi is ez pontosan? A manikűrvadász egy olyan kezdeményezés, ahol a bloggereknek egy másik blogger által már megalkotott manikűrt kell újra kivitelezniük. Nekem Petra, a My nails P~ szerkesztőjének egyik manikűrjét kellett újraalkotnom. Már rég megvolt a választottam, amikor egyik nap egy új, csodás manikűrrel rukkolt elő: egy a gyűrűs és hüvelykujjon tömény glitteres szépséggel (az ő, eredeti változatát itt tekinthetitek meg). Nah akkor fordult minden, tudtam, az eredeti terv helyett azt kell megcsinálnom! A körmök készítése közben jöttem csak rá, hogy nekem nincs olyan óriási hatszögletű glitterem, de hát sebaj, elpepecseltem én ezekkel a kisebb méretűekkel is.


Nem mondanám, hogy tökéletesen meg vagyok elégedve a munkámmal, de egész kis aranyosra sikeredett, olyan kiskirálylányos. Azt hiszem, többször kéne elővennem ezeket a glittereket, napsütésben gyönyörűen szikráznak. Magát a kezdeményezést pedig kedves ötletnek tartom, nagyon örülök, hogy jelentkeztem rá.

Nézzétek meg a többiek munkáját is!

17 megjegyzés: