6 Week Fashion/Beauty Photo Challenge

by - június 30, 2013
Van egy kihívás, ami már legalább fél éve pihen a blogos képek között a gépemen. Igazából eddig nem tudtam eldönteni, hogy lenne a legjobb kivitelezni, de valamelyik nap rájöttem: a nyári gyakorlatom hat hétig tart, így nagy valószínűséggel végig itthon leszek, valamint mellette szinte biztos lesz időm ezzel foglalkozni. Tehát minden héten egy adott napon 5 képpel jönnék - így lesz a 30 naposból hat hetes kihívás :) Úgy gondoltam, most vasárnap legyenek ezek a bejegyzések, bár igazából bármelyik nap lehetne, valamiért ez tűnt szimpatikusnak. A témákat most nem fordítottam le, remélem ennek ellenére is többen velem tartotok. Én jövőhéten jövök az első adaggal.

forrás: http://everydayopinionista.blogspot.com/

Kinek lenne kedve csatlakozni ehhez a kihíváshoz?

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Jól hangzik :)))! xoxo:Yvett, http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy csatlakozok majd! :)

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy én is csatlakozom, tetszenek a témák :) Én is szakmai gyakra megyek, csak 4 hétre, bár 1 héttel már tuti el fog húzódni

    VálaszTörlés
  4. Ezzel már én is szemezek egy ideje. :D Várom a képeket. =)

    VálaszTörlés
  5. Óóó de jónak hangzik :) Lehet én is csatlakozom :)

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom én is!!!Hétvégén jön az első kör:)

    VálaszTörlés