Beauty Tag #4

by - június 02, 2013
Ezt a tag-et már nagyon rég óta szeretném kitölteni, pontosabban egy ideje már kis is van, csak valamiért nem posztoltam. Gondoltam, egy vasárnapi könnyű bejegyzésnek most épp megfelel. Szerintem már sokan ismeritek, mert nem ez az 'aktuális' a bloggerek körében, de akinek kedve tartja és még nem tette meg, töltse ki nyugodtan :)


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes, amit néha nagyon tudok sajnálni, hiszen olyan jó lenne, ha legalább hullámos lenne. De amikor megpróbáltam hullámot vagy loknit csinálni, szinte azonnal kirúgta a hajam - nagyon egyenes akar maradni.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Egyik sem, ugyanis nem festem a hajam. Persze régen volt már festve, akkor volt, hogy fodrász, barátnő vagy én magam csináltam. Nagyon szeretnék olyan eredeti (róka)vörös hajat, de nekem egyelőre nem éri meg az a macera.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Leginkább a frissen mosott hajamat szeretem, akkor mindig leengedve van. Pár napra rá már inkább összefogom, például oldalra fonom (halszálka), de néha beújítok valamit, hogy feldobjam az unalmas hétköznapokat.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak, még sosem voltam körmösnél.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Ahogy az időm engedi, általában hetente kétszer, de az utóbbi időben csak egyszer, a kihívásra készítettem valamit. Most, hogy vizsgaidőszak van, azért valamivel több időm lesz ilyenekre is.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Csak nyáron, télen feleslegesnek tartom, állandóan zokniban vagyok. Valamiért számomra kényelmetlen őket kifesteni, ezért nem pepecselek vele, különben is, jót tesz nekik, ha szabadon vannak.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Attól függ. Megszokásból először az arcom, de ha nagyon porol a szemfesték, akkor először a szemem.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Szerintem azon ritka bloggerek közé tartozom, aki megálljt tud parancsolni és tényleg csak a legfontosabb dolgokat szerzem be.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Sosem. Egyszer lehet rászánom magam és kipróbálom, de a közeljövőben még nincs tervben.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem. Sokszor rohanásban vagyok, akkor csak a legalapvetőbb dolgokat használom. Vagy edzésre megyek egyből, akkor például semmit nem teszek fel.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Dehogy :D

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Persze, bár nem mindig megyek ki így szívesen az utcára, de különösebben nem zavar.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Sajnos a pénztárcám szab határt, így még egy high-end termékkel sem rendelkezek.


15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Valamikor igen, különben reggel sok idő telik el, hogy passzolnak e a dolgok. Ha a cipőnél jövök rá, hogy valami nem stimmel, akkor nem sok időm marad átöltözni.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nagyon sűrűn, 1-2 naponta. Attól függ, hogy milyen hosszú napom van, meg persze attól is, milyen ruhát veszek fel.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Általában 10 körül fekszek le, ennek megfelelően 7-8 körül már fel szoktam kelni hétvégén is.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Hetente kétszer másfél óra próbám van (emellett ebben a félében tesinek felvettem a step aerobicot, az még plusz másfél órát jelentett). Mostanában itthon is edzek megint napi szinten :)

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb, bár sokáig szívesebben lettem volna balkezes, fogalmam sincs, miért.

20. Milyen magas vagy?
Ha a legutóbbi mérésnek hihetek (amit egy gyermekorvosi rendelőben tettem meg :D), 173cm vagyok.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angol középfokú nyelvvizsgám van, az még egész jól is megy, de franciát is tanultam a gimiben, amit jó lenne újra elővenni.

22. Vannak háziállataid?
Van két teknősöm, már 15 éve nálam vannak :)

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Hétköznap csak este nézek fel, de hétvégén elég sokat tudok 'fent lenni'.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Más blogján a bejegyzés típusától függ, teszteknél érdemes a kommenteket is elolvasni. A sajátomon persze minden kommentet elolvasok :)

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Régebben írtam, most már egyre kevesebb dolog van, amit meg szeretnék venni, azokat pedig igyekszem fejben tartani. De még mindig van, hogy összeírom a kívánságlistás dolgokat.

26. Hogy jött a blogod neve?
Igazából először egy tumblr profilt csináltam, annak a Wish for inspiration nevet adtam, ez alapján jött a blog neve. Valamiért megtetszett, kivételesen nem kellett sokáig gondolkoznom.

27. Milyen kamerát használsz?
Fujifilm finepix S6500 fd.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Az egész lakást ritkán, bár egyre több szobát én takarítok. De a saját szobámat hetente.

29. Mi a kedvenc színed?
Nálam ez hangulat és leginkább időjárás/évszak függő. Jelenleg a pasztell színek (levendulalila-szerelem) a kedvenceim, de kezdek a korall felé is kacsingatni.

30. Káromkodsz?
Néha igen, szerintem mindenkivel megesik, de próbálok rá odafigyelni, hogy ritkán forduljon elő.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Folytatom a tanulást, sajnos most nem igazán van megállás. Legközelebb kedden és szerdán vizsgázok :)

(képek forrása: tumblr.com)

You May Also Like

0 megjegyzés