Nivea Tour 2013 Debrecen

by - április 17, 2013
Tegnap volt Debrecenben a Nivea Tour sport nap, amit már nagyon vártam, mivel tavaly lemaradtunk a regisztrációról, így el se mentünk. Igazából két mozgásforma érdekelt nagyon, a zumba és a dance aerobic.

A helyi regisztrációval semmi probléma nem volt, előttem például szerencsére senki nem állt, gyorsan megkeresték a nevem a listán, közben pedig megkaptam az apró termékekből álló ajándékcsomagot és prospektusokat. Kicsit feszélyezett a tömeg, nem voltam biztos benne, hogy tényleg több száz emberrel együtt akarok izzadni. Már edzőruhában mentünk, felkészülve a legrosszabbra, hogy úgyse lenne hely átöltözni. A tornateremben is kevés hely volt, sokszor egymásra is tapostunk, de azt kell hogy mondjam, minden percét megérte. A zumbában kicsit csalódtam, ugyan nagyon tetszett, de mint kezdő zumbás (ez volt életem első zumba órája), ha nem lenne némi tánc ismeretem, megőrültem volna a lépésektől és néha még így is nehéz volt követni. Szerintem egy ilyen eseményre egyszerűbb koreográfiával kell készülni, ugyanis nem egy bemutatóról van szó. A dance aerobic viszont eszméletlen jó volt, Füzessy Balázs stílusa, mint edző, nagyon tetszett. Ez a 2 óra intenzív mozgás nem volt semmi, a lábam nagyon elfáradt, de hazafelé mégis inkább sétáltam :)


Ha jól tudom, tavaly eltért városonként az ajándékcsomag tartalma (amit nem is igazán neveznék csomagnak, ugyanis csak úgy ahogy van a kezedbe nyomják, rakd el, ahogy tudod). A kis termékminták sorra: krémtusfürdő (erre azt hittem először, hogy testápoló), dezodor, aminek kifejezetten örülök, ugyanis alumíniummentes és már rég ki szerettem volna próbálni egy ilyet is, valamint egy after shave balzsam. Van két kis zacskós termékminta is, az egyik egy BB krém, ami szerintem nekem túl sötét lesz (medium to dark), lehet meghagyom akkora, amikor már lesz egy kis színem. A másik pedig egy fürdetőből és testápoló tejből álló kétrészes kis csomag babáknak, mindkettő parabén-, alkohol- és színezőanyag mentes.

Tényleg fantasztikusan éreztem magam, simán el tudnám viselni minden héten ezt a plusz testmozgást (a mostani mellett). Akinek még van lehetősége, mindenképp menjen el, tényleg csak ajánlani tudom és a tested is hálás lesz a mozgásért :) Itt tudjátok megnézni a programokat és regisztrálni is ugyanezen az oldalon lehet.

Ti részt vesztek/vettetek valahol a Nivea napon?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Tavaly voltam először Budapesten, barátnőm rángatott el. Ott megismertem a Zumbát, beleszerettem (a 3 órából az utolsón találtam meg a mostani kedvenc oktatómat, egyszerűen annyira hihetetlen jó az órája, teljesen magával ragadott), csak sajnos most nincs keret rá. :( De kipróbáltam a dance aerobicot is, a kangoot, meg kb mindent ami épp tetszett :D Hihetetlen hangulatos a Nivea nap, idén is megyünk barátnőmékkel, bár érthetetlen okból baromi messze rakták, tavaly legalább a Millenárison volt.... (bocsi a hosszú kommentért :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már alig várom, hogy jövőre ismét mehessek! Nagyszerű dolog olyan dolgokat megismerni, amiket amúgy nem próbálnék ki (bár a zumba már régóta tervben volt). Lett volna még Tae Bo is, de nem akartunk estig maradni és attól féltem, amúgy se bírnám már :D pedig azért arra is kíváncsi lettem volna :3

      Törlés