15 Week Nail Challenge #11 Metallic

by - április 27, 2013
Hmm, azért simán el tudnék képzelni a körmeimen egy igazán ezüstösen fémes körömlakkot, körömmatricát vagy fóliát (például egy ilyet). Ezek hiányában azonban valami mást kellett kitalálnom, ezért maradtam a jól bevált aranynál, feketével párosítva. Ha már nem szerepelt volna a kihívás egyik témájában a ruffian technika, biztos, hogy azt választottam volna. Helyette a francia manikűr mellett döntöttem, ugyanis nem akartam ismételni.


Most így tavaszra ez egy kicsit nekem 'sok', esetleg valamilyen eseményen megállja a helyét, de hétköznapra már nem ilyet kíván a szemem. Érdekes, ugyanis ez a lakk nekem félhomályban tetszik a legjobban, akkor tényleg olyan, mintha aranyfólia lenne a körmeimen.

Ti hogy álltok a metál lakkal, jöhet vagy mehet?

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Valahogy nem szeretem a metál lakkokat. :( Kicsit rockeresen hat. De ez pl meg tetszik. :) Főleg az arany. :D Szóval vannak kivételek, de általánosságban nem szeretem metál lakkozást, az általánosabb színek viszont jöhetnek belőle. :)

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a metál lakkokat, hétköznap is bevállalom akár. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Szerintem hétköznapra is okés.
    Tudnál nekem segíteni egy kicsit a blogszerkesztéssel kapcsolatban? Sehogy sem tudom a bejegyzés címét középre igazítani. Te hogyan csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze :) Írj egy e-mailt a firet@freemail.hu-ra és szívesen elmagyarázom a dolgokat.

      Törlés
  4. Köszönöm! Én is simán 'viseltem' hétköznap is, de leginkább ősszel. Tavasszal most nagyon nem erre vágyok :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep lett. Imadnam ha lenne egy ilyen metalos lakkom :p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Még nem késő beszerezni egyet :)

      Törlés
  6. Really so nice colors combination and I like that gold. Have a nice friday.

    VálaszTörlés
  7. Beautiful!!! nice blog! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés