Elhasználtam, elfogytak #6

by - április 04, 2013
Újabb két hónap telt el az előző ilyen bejegyzés óta, úgyhogy ismét összeszedtem a felhalmozott flakonokat. Sajnos pár dolog lemaradt a képről, mert vagy kidobtam a csomagolását, vagy nem is igazán volt, mint például a szappannak :)


Baba Kakaóvajas Tusfürdő: Ebből már jó pár flakonnal elhasználtunk, nagyon szeretem az illatát. Télen leginkább az ilyen krémes tusfürdőkért vagyok oda, nekem nagyon bevált. Nem szárít, kevés is elég belőle, jól habzik.

Ovenall Szájvíz: Fogselyem után használom, kellemes íze van. Pár csepp is elég belőle, mivel hígítani kell.

Dove Go Fresh Gránátalmás Dezodor: Nagyon kellemes illata van, ráadásul alkoholmentes, nálam ez az egyik fő szempont egy dezodornál. Nyáron valószínűleg újra is veszem, most még elvagyok a Balea golyós dezodorral.

Orkide Natty Nail Enamel 366 Körömlakk: Ismét van a kupacban körömlakk is, ugyanis folyamatosan próbálok megszabadulni a kifogásolni való lakkoktól. Ez már nagyon régi, fodrászkellékesben vettem anno (6 éve?). Ha jól emlékszek, nem volt vele semmi probléma, talán kicsit hamar kezdett el kopni/lepattogni. Mintát rajzolni tartottam meg, de teljesen tönkrement, így már arra is használhatatlan - csak fogja a helyet.

X-Epil Használatra Kész Gyantázócsík Testre Hypoallergén (teszt): Én még mindig csak a bikinivonalnál használom, arra nekem tökéletesen megfelelt. Teszi a dolgát, nincs vele túl nagy macera, az aloe verás törlőkendővel pedig maradéktalanul eltávolítható az ottmaradt gyanta. Be is szereztem az utánpótlást, természetesen akciósan :)

Libresse Natural Care Intim Törlőkendő: Egy Rossmannos akció keretén belül jutottam hozzá, magamtól nem hinném, hogy megvettem volna. Kellemes csalódás volt, igazán friss érzést ad, megfelelően nedves, nem csíp vagy hasonlók. Egyedül az 'illatával' nem vagyok kibékülve, szerintem szörnyen büdös, de ha nem szagolgatjuk, egyáltalán nem zavaró.

Miss Sporty Lasting Colour 010 átlátszó Körömlakk: Annyira nem szerettem, hamar elkezdett lepattogni a körömvégeknél, vagy 'megtört' az egyenletes felszín és pókhálósodott. Ennek ellenére majdnem az utolsó cseppig elhasználtam, az üvegét pedig egyből befogtam egy franken lakknak.

Lush Honey I Washed The Kids Szappan (teszt): Ennek egyszerre csak az egyik felét kezdtem el használni arcmosáshoz, ami majdnem egy évet ki is bírt. Egyáltalán nem szárít, megfelelően tisztít, az illatát is szeretem. Ráadásul óriási mennyiség, a szappan másik felét még csak most fogom elővenni!

H&M Málnapüré Arcmaszk (teszt): Sajnos még nem jutottam el, hogy újravegyem, pedig néha igazán ráférne az arcomra egy 'extrább kezelés' (miért vagyok ennyire lusta?). Egyedül az árával nem vagyok kibékülve, vagy akkor legyen inkább tubusos kiszerelésű, de valamiért így egy kicsit pazarlásnak érzem.

Használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Tökre megtetszett az a Dove dezodor, még nem is láttam erre olyat. :) Régen imádtam őket, de a legutóbbit már sírva használtam el (citromos). Sajnos rövid ideig tartanak és nyomot hagynak. Nem is lenne baj, de mindig sötét ruhákba járkálok, még nyáron is. Valami biztató róla a kis mondókám után? Mert már innen érzem az illatát, és kell nekem! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem szokott nyomot hagyni, csak ha ilyen furán fújja ki a spré a dezodort, de akkor eleve a hónaljam is mintha 'púderes' lenne :D De ez csak akkor fordult elő, ha egy bizonyos szögben fújtam ki (nagyon ritkán). Én nagyon szeretem az illatát, csak ajánlani tudom, ez már a második ilyen deom volt :)

      Törlés
  2. Szia!

    A gyantázó csíkkal nekem meggyűlt a problémám. Egyszer vettem, hogy elhagyom a epilálást, és átállok gyantázásra, de kudarcot vallottam. Ilyesmi X-epil-t vettem, és használati utasítás után csináltam mindent. A lábamon teszteltem. A fájdalom csekély volt az epiláláshoz képest, viszont az eredmény egy nagy bukta. Abszolút nem lett "selymes fényű" a lábam. Azóta nem próbálkoztam többször, elég volt ennek a terméknek a kudarca! :D

    Szépséges napot!:)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bikinivonalon kívül még mindig nem próbáltam ki máshol (jah de, egyszer hónaljra próbáltam, ott nekem sem aratott túl nagy sikert), de nekem erre a célra eddig megfelelt :) Mindenhol máshol én is epilátort használok :)

      Törlés