4/20/2013

15 Week Nail Challenge #10 Gradient

Sajnos most nem vagyok túl motivált, rengeteget kell tanulnom és még sehol nem állok, pedig két napja folyamatosan csak a hétfői vizsgára készülök - kint a napon, kellemeset a hasznossal, szépen barnulgatok közben :) Viszont így nem sok időm volt a mai manikűr kivitelezésére, de semmiképp nem akartam elhalasztani a dolgot. Ha átmenetes, akkor (nálam) mindenképp szivacsos technika. Szándékosan olyan színeket választottam, aminél jól látszik az átmenet: ezt a ciklámen-kék kombót már a múltkor kipróbáltam, szerintem jó páros lehet nyárra. Erre még egy kék csillámos fedőlakk került, napsütésben igazán jól mutatnak együtt. Nem akarok mentegetőzni, de a kép sajnos nem lett túl éles és a színeket se adja igazán vissza, túl későn álltam neki fényképezni. Pedig élőben nagyon tetszik, egész szép lett az átmenet.


Ti szeretitek az átmenetes manikűrt?

19 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Olyan ügyes vagy,bárcsak én is tudnék ilyen manikűröket készíteni!Amúgy sok sikert a hétfői vizsgához!:)

    VálaszTörlés
  2. Olyan kishableányos. Szépség. :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Szerelmes lettem!:))) Megtudnád mondani milyen lakkokkal csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy alap fehér réteg ez Lovely. Aztán erre jött a két szín:
      A kék szintén egy Lovely lakk, Crystal Strenght Nr 134 (http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2013/01/meglepetes-lovely-tol.html)
      A ciklámen pedig: Butterfly nails 137 (http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2012/07/butterfly-nails.html)
      Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
    2. Igazából erre írtam, hogy te jutsz a színvilágáról eszembe :) Kár, hogy nem olyan élénk a képeken, mint élőben :/

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik, és szép lett az átmenet! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás! Profi vagy!:) Még nem próbáltam a szivacsos technikát, de már gondolkoztam rajta

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett nagyon. =) Jók ezek a színek együtt.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, tetszenek a szinek :)

    VálaszTörlés
  8. Én nagyon szeretem és szerintem szuper lett, látszódik ez teljesen! :)

    VálaszTörlés
  9. Woow, gyönyörűséges lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés