15 Week Nail Challenge #10 Gradient

by - április 20, 2013
Sajnos most nem vagyok túl motivált, rengeteget kell tanulnom és még sehol nem állok, pedig két napja folyamatosan csak a hétfői vizsgára készülök - kint a napon, kellemeset a hasznossal, szépen barnulgatok közben :) Viszont így nem sok időm volt a mai manikűr kivitelezésére, de semmiképp nem akartam elhalasztani a dolgot. Ha átmenetes, akkor (nálam) mindenképp szivacsos technika. Szándékosan olyan színeket választottam, aminél jól látszik az átmenet: ezt a ciklámen-kék kombót már a múltkor kipróbáltam, szerintem jó páros lehet nyárra. Erre még egy kék csillámos fedőlakk került, napsütésben igazán jól mutatnak együtt. Nem akarok mentegetőzni, de a kép sajnos nem lett túl éles és a színeket se adja igazán vissza, túl későn álltam neki fényképezni. Pedig élőben nagyon tetszik, egész szép lett az átmenet.


Ti szeretitek az átmenetes manikűrt?

You May Also Like

19 megjegyzés

  1. Nagyon jó lett!Olyan ügyes vagy,bárcsak én is tudnék ilyen manikűröket készíteni!Amúgy sok sikert a hétfői vizsgához!:)

    VálaszTörlés
  2. Olyan kishableányos. Szépség. :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Szerelmes lettem!:))) Megtudnád mondani milyen lakkokkal csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy alap fehér réteg ez Lovely. Aztán erre jött a két szín:
      A kék szintén egy Lovely lakk, Crystal Strenght Nr 134 (http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2013/01/meglepetes-lovely-tol.html)
      A ciklámen pedig: Butterfly nails 137 (http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2012/07/butterfly-nails.html)
      Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
    2. Igazából erre írtam, hogy te jutsz a színvilágáról eszembe :) Kár, hogy nem olyan élénk a képeken, mint élőben :/

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik, és szép lett az átmenet! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás! Profi vagy!:) Még nem próbáltam a szivacsos technikát, de már gondolkoztam rajta

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett nagyon. =) Jók ezek a színek együtt.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, tetszenek a szinek :)

    VálaszTörlés
  8. Én nagyon szeretem és szerintem szuper lett, látszódik ez teljesen! :)

    VálaszTörlés
  9. Woow, gyönyörűséges lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés