Nail of the Day - Muffin

by - augusztus 15, 2012
A tegnap elkészített manikűrt már hónapok óta ki akartam próbálni (valahogy mostanában mindent csak halogatok). De végre elkészült az én kis habos muffinos körmöm. Csak a gyűrűujjamra került muffin, a többit rózsaszín franciára csináltam meg, így nem lett olyan zsúfolt és jobban érvényesül ez az ennivaló dolog. Szerintem nagyon könnyű elkészíteni, ráadásul nem időigényes.


Két különböző árnyalatú rózsaszín és egy fehér lakkra van szükség, valamint egy átlátszóra fedőlakknak, plusz esetleg egy kis csillámosra is, ami nagyon feldobja az egészet. Ezüst csillámot csak a muffin habjára szerettem volna tenni, de a múltkori akcióm után az átlátszó lakkomba is került, így a többi körmöm is olyan lett, ami egyáltalán nem rossz, de nem szándékos. Mindent a körömlakkok eredeti ecsetével vittem fel, nem használtam sem díszítő, vékony ecsetet, sem pontozót.


Első próbálkozásra teljesen elégedett vagyok vele. Sokan dicsérték is, úgyhogy tényleg büszke vagyok erre a drágaságra.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Annyira szép körmeid vannak *-* tetszik a manikűröd is!:)

    VálaszTörlés
  2. O, ez nagyon-nagyon cuki!Precízen van megcsinálva!Szép lett!:))
    Ha van kedved látogass el a blogomra(iratkozz fel ha tetszik):
    http://reka-hegyes-s-polyvore.blogspot.hu/

    VálaszTörlés