Elhasználtam, elfogytak #24

by - augusztus 05, 2018
Ó, te ó ég, mennyi fürdőtermék, főként tusfürdő fogyott el az elmúlt 3 hónapban! Nem is csoda, hogy ismét nem fértem már el a kiürült flakonoktól és tégelyektől. Sajnos pár dolog lemaradt a képekről, de ideje kiüríteni a szemetet, a minitesztek pedig most sem maradhatnak el az elhasznált termékekről.


Ha kislány lennék, rajongnék a rózsaszín BALEA Ocean Girls tusfürdőben rejlő ezüst csillámokért. Várjunk csak, így is imádtam! Kellemes, enyhén málnás, édeskés illata miatt inkább tavaszi darab. Egyedül a kiszerelését nem szerettem, a kupak nehezen zárt és (főleg a vége felé) kényelmetlen volt kinyomni belőle a tusfürdőt. A BABA körte és barackvirág tusfürdő személyében azt hiszem, új kedvencre leltem. Krémes állaga miatt szintén inkább tavasszal szerettem használni, de a frissítően körtés, közben valahol joghurtos illata annyira tökéletes. Ellenben az AVON Naturals körte és bazsarózsa tusfürdő (teszt), a gyümölcsös illatvilág helyett inkább a virágosat képviseli. Az AVON Senses Happiness gránátalma és frézia tusfürdő (teszt) szintén inkább virágos, egy enyhe gránátalmás fanyarsággal, ami nagyon kellemes összhangot alkot.

Meglepő, mert amennyire oda voltam a mandarin-citrom-cédrus verzióért, annyira nem szerettem használni az YVES ROCHER bourbon vanília testradírt cukorszemcsékkel. Az apró szemcsék túl hamar felolvadnak, így egy már-már túl kíméletes bőrradírról beszélünk. Ráadásul az olajos bázis réteget képez a bőrön, és habár ápolás szempontjából alapvetően jó ötlet lenne, nekem nagyon nem vált be. Ritkán nyúltam a NATURAL EXTRACTS vaníliás fürdőolajért. A fűszeres vanília miatt inkább őszi, de egyben relaxáló illat, így végül a lábfürdőzéseimhez használtam el. Igazából nem rossz termék, de nem éreztem benne semmi extrát. Az YVES ROCHER zuhanyzás közbeni testápoló balzsammal (teszt) sokáig nem jutottam álláspontra, a hidegben azonban konstatáltam, hogy egyáltalán nem nyújt számomra megfelelő hidratálást. Az ISANA száraz hajsampon sötét hajra az első szárazsamponom, így nincs viszonyítási alapom. Egy nappal sikerül vele kitolnom a hajmosást, nagy segítség a sietős reggeleken, de a hajlakkos érzést nem szeretem benne. A SCHWARZKOPF Styliste Ultime AMINO-Q hosszantartó tartás ultra erős hajlakk egy DM kedvencek dobozban lapult. A mennyiség óriási, az ultra erős megnevezés azonban szerintem túlzás. A kósza tincseket persze rögzítette, miközben nem nyújtott természetellenes hajlakkos végeredményt, ez utóbbi tulajdonsága miatt venném újra.


A következőként említett arcápolási termékek nagy részéről már olvashattatok a legutóbbi esti arcápolási rutinom bejegyzésben. Két flakon YVES ROCHER Elixir Jeunesse Micelláris arclemosó zselé is kiürült, egyszerűen imádom az állagát, illatát, hatását. Jelenleg estére mást használok tesztelés miatt, de az utóbbi időben reggelente ezzel öblítem át az arcomat. Az ISANA olajmentes szemfesték lemosó szintén egy jól bevált darab, mert hatékonyan távolítja el a sminket, de nem okoz irritációt. Szerencsére már kapható belőle a nagyobb, 100 ml-es kiszerelés is. Az EUCERIN DermoPure bőrmegújító szérumot ismerősömtől kaptam kipróbálásra trnd projekt keretén belül. Ilyen kis mennyiségnél nehéz véleményt alkotni egy krémről, de meglepően sok alkalomra volt elegendő az 5 ml. Egyébként úgy éreztem, valamelyest valóban segít lehúzni, halványítani a gyulladt pattanásokat. Az YVES ROCHER Elixir Jeunesse Légző bőr regeneráló nappali arcápolót abszolút kellemes arckrémnek mondanám. Ugyan alapvetően nappali, de nekem az esti rutinom részeként is tökéletesen helytállt. Inkább vizesebb textúrájának köszönhetően gyorsan beszívódott, miközben kellő hidratálást nyújtott a bőrömnek. A kis LA-ROCHE POSAY Anthelios XL SPF 50+ ultra könnyű napvédő fluid már igen régi darab, egy szuper La-Roche Posay szett részeként jutottam hozzá anno. Nem mondom, hogy az állagával maradéktalanul elégedett lennék, de miután beszívódott, nem éreztem nehéznek tőle a bőröm, ami jó pont, valamint fényvédő hatásával sem volt kifogásolnivalóm.

Konkrétan ezt az ALVERDE szempillaszérumot, a régi verziót, nagyon szerettem, hatásosnak bizonyult. Azonban sajnos az újravásárolt darab már feltehetőleg nem csak külsejében más :( A L'OREAL Paris Pure-Clay Purity maszkkal kapcsolatban vegyesek az érzéseim. Valamelyest segít tisztítani és összehúzni a pórusaimat, továbbá a bőr zsírosságát is enyhíti, de csak ideiglenesen. Ennek ellenére egy egész jó arcmaszkról van szó, én féláron jutottam hozzá, úgy szerintem megéri az árát. A FOR YOUR BEAUTY konjac szivacs az egyetlen termék, ami rendszeres használat mellett valóban segít felvenni a harcot a mitesszerek ellen. Hetente többször alkalmazva látványosan tisztítja a pórusaimat. A BABYDREAM nedves törlőkendő a táskám állandó lakója volt és utazáskor is mindig magammal vittem. Számos ilyen zacskóval elhasználtam már, mostanában azonban háttérbe szorult, ezért egy ideje nem vettem újra.

Amik pedig lemaradtak. Az YVES ROCHER Meseerdő kézkrém, ami munkahelyi kézkrémnek tökéletes volt, mert gyorsan beszívódott és egy kellemes, puha réteget hagyott a bőrömön. A fanyarkás bogyósgyümölcs illatát is kifejezetten kedveltem a téli időszakban. Az ISANA Med kézfertőtlenítő gél aloe verával mindig nálam van, nagyon jól tud jönni, ha nincs lehetőségem kezet mosni. Nem szárít és a tömény alkohol mellett van egy enyhe kellemes illata is. Az utóbbi időben két dezodort használtam felváltva: a NIVEA Invisible Black & White Pure sprayt és az YVES ROCHER Mexikói zöldcitrom golyós dezodort. A Nivea illatától kicsit besokalltam, ráadásul mintha egy szilikonos réteget képezne a hónaljamon, ami kényelmetlen érzést kelt. Míg a golyós Yves Rocher a nyári nagy melegben nem teljesít tökéletesen - majd ősszel szeretném kipróbálni a Jardins du Monde új, zöld teás változatát.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Ezt a körtés Baba tusit én is nagyon szeretem! :) Nyárra tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kizárólag az állaga miatt preferáltam inkább tavasszal, ugyanis nyáron az ‘átlátszó’ géles tusfürdőket szeretem használni. De ezt a körtéset biztos, újraveszem *-*

      Törlés