5/05/2014

My week in pictures #1

Hogy lehet egy hét ilyen hosszú és mégis ennyire rövid? Nagyon örültem a hosszú hétvégének, ráadásul nekem így csak szerdán volt sulim, szóval a hét eleje elég pihenősen telt. Talán pont innen jött az ötlet, hogy fényképezzek párat és lehetne belőle egy személyesebb bejegyzés, hát így született meg az első heti összefoglalóm. Hétfőn-kedden jóformán semmit nem csináltam, kiélveztem, hogy végre süt a nap: napoztam és olvastam - végre a Glamour áprilisi számát is volt időm végigolvasni, valamint befejeztem Az idők végezetéig című könyvet Ken Follett-től, ami egyébként A katedrális folytatása és ugyan már olvastam, de nagyon magával ragadó a történet, így érthető, hogy másodjára is kedvet kaptam hozzá. Délutánonként viszont biciklivel eltekertem próbára vagy edzeni, tehát mozogni természetesen mozogtam. Hihetetlen jól esett újra biciklire ülni és azzal közlekedni a városban! Egészen csütörtökig minden nap tekertem egy keveset, persze a szeszélyes időjárásnak köszönhetően sikerült majdnem minden nap meg is ázni.


Próbálok megint odafigyelni, hogy normálisan, megfelelő mennyiségűt egyek és ne habzsoljak. Hét elején házi gyros volt terítéken, de a húshoz csak zöldséget ettem tzatziki szósszal. Szerencsére jön a gyümölcs szezon, így a tízórait, vagy esetleg vacsorát már könnyen megoldom. Facebook-on olvashattátok, hogy mostanában előszeretettel iszok smoothie-t, vagy csinálok egy joghurtos-túrós-gyümölcsös finomságot. Természetesen mindegyiket hozzáadott cukor nélkül :) Általában abból élek, ami itthon van, így a képen látható smoothie az alábbiakból készült: 1 zöldalma, 1 banán, 2 szem eper és egy kis mentalevél a díszítéshez. Hihetetlen finom és még csak 200kcal-t sem tartalmaz. Persze azért néha egy kis csoki is belefér.. A lent látható e-mail részlet pedig a DM kapcsolattartójától van. Azon szerencsések közé tartozom, akiknek lesz alkalma kipróbálni az új Alverde termékeket, hihetetlen boldog és hálás vagyok érte, már alig várom a csomag érkezését :)


Ha már hosszú hétvége, muszáj kihasználni a szép időt, így a Zempléni-hegységbe mentünk kirándulni, túrázgatni. Ennek valószínűleg egy külön fényképes bejegyzést fogok szánni, így most csak pár képet osztanék meg veletek. Nagy szerencsénk volt az időjárással, majdnem végig sütött a nap, csak vasárnap ért el minket ez a viharos szél. Az úton pedig kénytelen voltam kihasználni, hogy van egy kis időm tanulásra, mivel péntekre már elővizsgát tervezünk.


Ti mivel töltöttétek az előző, csodás hetet?

10 megjegyzés:

  1. Szép képeket készítettél. Kíváncsian várom a túrázós bejegyzésedet is!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képeket készítesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :)) Örülök, hogy tetszett nektek!

    VálaszTörlés
  4. nagyon hangulatos kis bejegyzés lett :)

    VálaszTörlés
  5. Jöhetnek még ilyen posztok :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Ennek igazán örülök :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon hangulatos. :)
    megkérdezhetem, hogy a napszemüveged honnan van? nagyon nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Húú, azt hiszem, tavaly nyáron vettem a Rossmannban :)

      Törlés