Apró örömök - Újdonságok érkeztek

by - május 23, 2014
Ez a hetem borzalmasan sűrű volt, szinte el se hiszem, hogy végre péntek van! Ilyenkor az ember minden apróságnak örülni tud, bár én amúgy is nagyra tudom értékelni a kis dolgokat is :) A mostani bejegyzésben ugyan nem is olyan kicsi dolgokról lenne szó - a legtöbbjük ha méretükben nem is, de értékben számomra igazán nagyok.


Még május elején érkezett egy csomagom, amiben az új Alverde termékek kaptak helyet. Már többször is áradoztam a DM saját márkás natúr kozmetikumáról, úgyhogy nagyon boldog voltam, amikor értesítettek róla, hogy lehetőségem lesz kipróbálni őket. Kettőt már elkezdtem tesztelni, az egyikről - a kézápoló olajról - hamarosan várható is egy bejegyzés (persze semmiképp sem akarok elhamarkodottan írni róluk).


A másik örömforrásom a pont egy hete kézhez kapott Pet'la Plate lemez. A facebook oldalukon meghirdetett nyereményjátékon az egyik szerencsés nyertes lettem, ami egész napra mosolyt csalt az arcomra. Még meg sem érkezett a nyomdalemez, már azon törtem a fejem, milyen manikűröket is készíthetnék majd vele. Sajnos tényleg nem volt egy szabad percem sem a héten, így már annak is örültem, hogy egyszer volt alkalmam kipróbálni. Ennek eredményét pedig szintén hamarosan látni fogjátok a blogon ;)

Ti mire lennétek a leginkább kíváncsiak?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Jujj de jóók :) A szempillaspirálra nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom a lemezzel készült manikűröket! :)

    VálaszTörlés
  3. A manikűröket én is nagyon várom! :) Egyébként az időhiány miatt együtt érzek veled, a vizsgaidőszak nekem is minden erőmet leszívja, még enni sincs időm :D

    VálaszTörlés
  4. Az a rózsás minta nagyon szép. :3 Gratula.

    VálaszTörlés
  5. A lemezre kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés