Instant szerelem - H&M

by - május 19, 2014
Ugyan most semmilyen ruhadarabnak nem érzem égető szükségét (most inkább apróságok szerepelnek a listámon), azért így is szívesen nézelődök, legalább is interneten szeretek garázdálkodni, ez szerencsére semmibe nem kerül. Szóval tanulás után, hogy pihenjek egy keveset, ismét fogtam magam és összeszedtem pár nekem tetsző darabot. Nem kell túl extrém dolgokra számítani, leginkább az egyszerű, basic darabok közül csemegéztem (persze azért az egész kínálatot végigböngésztem).

A múltkor beszereztem egy világos farmert a H&M kínálatából, de a sötétem is kezdi a végét járni, így ezt az árnyalatot is szívesen megkaparintanám innen. Basic pólóból mostanában egyre kevesebbet veszek, de itt mindig olyan jó áron kínálják őket, ráadásul megint tervben van a mintafestés, úgyhogy nem ártana hozzá egy póló sem. Ezek a lenge fazonú ujjatlan felsők pedig előkelő helyen szerepelnek nálam az utóbbi időben.


Nem tudok szó nélkül elmenni a virágos kis ruha mellett, mert olyan egyszerű a szabása, de pont ez tetszik az egészben (azt a kalapot is elfogadnám hozzá). A farmermellény régi kívánságlistás, télen volt egy csodás darab, amit sajnos nem vettem meg, persze azóta is bánom. Ez az alul bolyhos, világos példány viszont hamar elnyerte a tetszésemet, feledtetné velem a traumát :) A sima felsők mellett ez a mintás is telitalálat nálam, aminek a hátulján lévő kis cipzár teszi fel az i-re a pontot, nagyon tetszik. A mellette lévő sport topot is minden gond nélkül elfogadnám, nyáron úgyis napi jelleggel hordok ilyet a rendszeres edzések, próbák miatt. A nagy melegben az édes sortos pizsamák kihagyhatatlan darabnak számítanak, szeretnék végre én is beszerezni egyet. Néhány fürdőruhát viszont már vettem idén, egy felső azonban még beleférne.


A végére pedig a kiegészítőket gyűjtöttem össze. Igazából egyikre sincs szükségem, de olyan édes külsejű dolgokat kínálnak, hogy nem lehet nem észrevenni őket. Vegyük például az első képen látható útlevél borítót(!), annyira szépséges. A leírás szerint a testpermetnek rózsa és ibolya illata van, de ismét a külső az, ami miatt levett a lábamról. Utazás előtt pedig sosem lehet elég a neszesszerekből és mini kiszerelésű dolgokból (pláne, ha azok ilyen színben pompáznak). Az abszolút kedvencem viszont ez a két virágos hajpánt.


Nektek van valami aktuális kiszemeltetek?

You May Also Like

2 megjegyzés