Rimmel 5 in 1 alap- és fedőlakk

by - február 27, 2014
Épp ideje írnom erről a körömlakkról, hiszen még tavaly tavasszal szereztem be (a Müllerben egy nagyon jó akció keretén belül), így igencsak rég óta használom már majdnem minden manikűrözés utolsó lépéseként (bizony, már itt figyelmesek lehettek arra, hogy inkább fedőlakként használom).


A teljes ára akkoriban 1200ft körül mozgott, amiért rengeteg, szám szerint 12ml lakkot kapunk. Az üvege átlátszó, így könnyen követni tudjuk, mennyi van még benne, valamint az állagát és opálosodását is szemmel tarthatjuk. Az ecsete valami fantasztikus anyagból készült, én nagyon szeretem, hihetetlen könnyű vele dolgozni. Kibontás után érezni némi erős szagot, de nem túl zavaró. Maga a lakk a folyósabb kategóriába tartozik, könnyen terül a körmön. Öt az egyben (5 in 1) alap- és fedőlakkról van szó, ami simább, erősebb, hosszabb, hidratáltabb (?), fényesebb körmöket ígér. Őszintén szólva akkoriban teljesen kétségbe voltam esve a körmeim állapota miatt, éppenséggel körömerősítő alaplakkot kerestem, szóval e tulajdonsága miatt esett rá a választásom. Nem akarom lelőni a poént, de pár alkalom után rá kellett jönnöm, erre a célra, valamint alaplakként sajnos számomra nem megfelelő. Volt, hogy csak őt kentem fel, így egy nap után már kezdett lemezesen felválni a körömvégnél. Nem pattogott, vagy kopott, szó szerint felvált. Ha színes lakkot is használtam, akkor pedig csökkentette az amúgy tűrhető lakkok élettartamát. Nem kell mondanom, elég bosszús lettem.

Viszont ezek után elkezdtem fedőlakként alkalmazni. Mindig a nagyjából megszáradt körömlakkra viszem fel, így még meg is gyorsítja a száradást. Önmagában pedig hihetetlen gyorsan szárad, ha csak ezt kentem fel, volt, hogy közvetlenül lefekvés előtt mertem használni. Alap- és fedőlakként egyszerre használva teljesen jól viselkedik, ekkor nem válik fel, de időhiány miatt sokszor alaplakkot nem használok (pedig jó lenne visszaszoknom erre a lépésre is).

Összességében a kezdeti nehézségek mellett is nagyon megkedveltem ezt a lakkot. A manikűr élettartamát meghosszabbítja és gyönyörű fényt ad a körmeimnek, szóval fedőlakként előkelő helyet élvez nálam. Viszont néhány lakkal, főképp a sötétekkel nem éppen kompatibilis, mivel feloldja és elkeni őket. Sima lakkozásnál ez még nem okoz gondot, de a gondosan megfestett mintáknál már inkább nem próbálkozok vele. Egyébként a lakk minősége abban is megmutatkozik (de nem akarom elkiabálni), hogy már több mint a fele elfogyott és egy éve megvan, mégsem sűrűsödött még be, pedig ez probléma szokott lenni a fedőlakkoknál. (Ebben a posztban láthatjátok közvetlenül a körmön, bár nem túl sok minden látszik az átlátszó lakkból.)

Ti milyen alap- és/vagy fedőlakkot használtok?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. orly bonder a nagy kedvencem,most tesztelem a seche uv top coatot :)

    VálaszTörlés
  2. én moyra körömerősítőt szoktam használni alapnak , nekem bevált. fedőlakknak is moyrát használok , ami gyorsan szárad

    VálaszTörlés
  3. Nekem most gél lakk alap van, ezért alapra nincs szükségem, fedőlakknak meg Miss Sporty nail expert körömerősítőt, de már nagyon a végét járja :/

    VálaszTörlés