ManiCute - Ünnepi hangulat

by - december 23, 2013

A következő állomás nem is lehetett volna más, mint a karácsonyi, ünnepi hangulat. Gondolkoztam minta festésén, konkrétan karácsonyfát szerettem volna, de abszolút nem illet volna bele az elképzelt koncepcióba, ezért maradtam a szokásos, egyszerű megoldásnál és egy igazán karácsonyi piros csillámot választottam. Persze ez önmagában elég tömény lett volna, ezért próbáltam 'könnyíteni' az összképen a nagy szemű glitteres fedőlakkal. Ez utóbbi alá arany lakkot szerettem volna, de teljesen besűrűsödött és sajnos a nude-om is beszáradt.. így maradtam egy amúgy különleges darabnál, aminek a mikrocsillámait (sajnos) elnyomja a piros glitter, de az összhatással elégedett vagyok. Még anyum is állandóan azzal jött, hogy karácsonyi körmök :)


Egyébként nagyon szomorú vagyok, mert cseppet sem sikerül átadnia a képeknek azt a karácsonyi csillogást, amit a csillám okoz - hála az esti vakus képeknek. Sokkal melegebb és annyira szikrázó, hogy egész délután csak a körmeimet bámultam. Mégis kicsit mattos, mint egy igazi csillámos díszgömb! Bár az arany színt azért csak hiányolom belőle, úgy lett volna igazán karácsonyi.

❤❤❤❤
Max Factor (155) Burgundy Crush
Piros csillámpor
S.he Nail Polish Quick Dry 323
Lovely Moulin Rouge trendkiadás Nr. 20


Nézzétek meg a többiek munkáját is!

You May Also Like

13 megjegyzés

  1. tyű ez tényleg nagyon szép manikűr lett.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem így is nagyon szép lett! *.*

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon egy rugóra járt az agyunk. :D Nagyon jó lett! Nekem így is tetszik, de arannyal is tuti jól nézne ki. :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegáns ez az összeállítás :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom! Annyira szeretem a pirosat/bordót a szürkével, nagyon szépet alkottál! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezt a manikűrt! Az alapként használt lakkhoz nagyon hasonló Catrice vár majd rám a fa alatt, már alig várom, hogy felkenhessem majd :-)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű!!! Nekem nagyon átadja a hangulatot.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, jók a színek! :)

    VálaszTörlés
  9. De szépen mutatnak együtt ezek a lakkok! :)

    VálaszTörlés