Apró örömök

by - december 15, 2013
A KKCenterHk jóvoltából a múltkori díszítő szegecsek után ismét választhattam magamnak valami tesztelni valót. A körömfóliák már régebben is felkeltették az érdeklődésemet, de csak most jutottam el odáig, hogy igenis ki akarom próbálni őket. A választásom erre a gyönyörű csipkemintásra esett, hiszen ilyet képtelen lennék valaha is festeni. Aztán jött a válasz, hogy minden rendben van, küldik a fóliát, ami után egy link volt, mégpedig erről a termékről. Ez csak pár napra rá tűnt fel és félve, de megírtam, hogy jól értelmeztem e a dolgot és választhatok e mintát, mert én nem azt szerettem volna (tényleg nem akartam hálátlan és pofátlan lenni). Erre majdhogynem azonnal kaptam a választ, hogy persze, a csipkemintásat ÉS a kék fóliát is elküldték. Nah itt kerekedett el a szemem, hogy milyen kedvesek, teljesen le voltam döbbenve.


Most még ráadásul nagyon hamar meg is érkeztek (ugyanis az előzőnél sajnos olyan probléma akadt, hogy az elsőre feladott csomag valószínűleg elveszett, de teljesen készségesek voltak akkor is és elküldték még egyszer). Ráadásul két külön csomagban/levélben érkezett meg hozzám a két körömfólia - ragasztóval együtt, nagyon alaposan buborékos fóliába csavarba. Szóval nagyon elégedett vagyok a céggel és a kapcsolattartóval! Próbálom minél hamarabb kitapasztalni a körömfóliát és hozni a tesztet róluk, már én is alig várom, hogy kipróbálhassam őket. A csipkemintásat épp ma próbálom felapplikálni a körmömre :)

Használjátok a wishforbeauty kódot a KKCenterHk honlapján, és 10% kedvezményt kaptok a rendelt termék árából!

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. A csipkés matrica eszméletlenül szép! Mennyi mindenre fel lehet majd használni! :)

    VálaszTörlés
  2. Iszonyat szép az a csipkemintás! :)

    VálaszTörlés
  3. Csipke mintás nagyon tetszik nekem is!

    VálaszTörlés
  4. Szép mindkettő :) Kíváncsian várom majd a manikűröket velük!

    VálaszTörlés
  5. A csipkés nekem is nagyon bejön! )

    VálaszTörlés