S.he Nail Polish Quick Dry 329

by - november 11, 2013
A külsőségeket most külön nem ecsetelném, a véleményem a szokásos, az előző tesztben erről bővebben olvashattok. Az ecsettel még mindig elégedett vagyok, szépen és könnyen lehet vele felvinni a lakkot. A körömlakk állaga híg, elég folyós, ezért a fedése első körben elég halovány, azonban két réteggel már tökéletes. Nem érdemes túl vastag réteggel próbálkozni, mert úgyis elfolyik, keressük meg az arany középutat. Mielőtt megszárad, sokkal egyenletesebb a felszíne, minimálisan csíkoz, így ha valaki nagyon kukacoskodni akar, elkelhet a harmadik réteg is, de én abszolút nem éreztem szükségét. Mint azt már megszokhattuk a S.he lakkoknál, ez is gyorsan szárad, bár a második réteg már kifogásolható volt, de még az átlagon belüli száradási idővel bír. A tartóssága kiváló, 4-5 napot önmagában teljesen kibír, a körömvégeknél egyenletesen kopik.


Azt hittem fényképezésnél sokkal könnyebb dolgom lesz ezzel a lakkal, de hát ebbe is majdhogynem beletört a bicskám. A körömlakk színe számomra elég behatárolhatatlan, olyan rozsdás téglavörös egy falatnyi barnával, talán a barnuló falevelekre emlékeztethet minket, mindenesetre igazi őszi szín. Hamar belopta magát a szívembe ez a meleg árnyalat, ami az üvegben tele van apró, napfényben igazán szépséges csillámmal. A körmökön viszont már szinte nem is látni, de én talán jobban is szeretem így. A körmös képek elég csalókák, már-már unalmasnak tűnhet a lakk, pedig sokkal különlegesebb árnyalatról van szó, mint emilyennek látszik. Élőben tényleg nagyon szép, érdemes nem elmenni mellette!


Nektek hogy tetszik ez a szín? Mi a tapasztalatotok a S.he lakkokkal?

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. A S-he lakkokat valamiért nem igazán szeretem, de ez a szín igazán gyönyörű! :)

    Kukkants be majd hozzám, mert díjat kaptál tőlem! :) http://highheelsandcakes.blogspot.hu/2013/11/versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van, menne az Astor rúzsomhoz :D Egyébként ciki vagy nem, de S-he lakkom nem volt még, nálam ez a márka valahogy kimaradt :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a DM jóvoltából van mind az öt S-he lakkom, négyet ugye most küldtek, egyet pedig még régebben nyertem :)

      Törlés
  3. Nekem annyira nem tetszik ez a szín, semmi extrát nem érzek benne.
    Egyébként az egyik SHE lakk jó, a másik meg nem: a sötétkék (295) tökéletes, a királykék (290) hagy kivetnivalót maga után, a lila csillámos (255) lakk pedig megint nagyon jó. :) Érdemes próbálkozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos képeken nem jön át, az amit én látok, élőben (mint azt írtam) tényleg egy izgalmasabb színről van szó :) de persze ízlések és pofonok ;)

      Törlés
  4. No, ez a szín keveseknek áll igazán jól, Hozzád viszont abszolút illik :-)

    VálaszTörlés