Beauty Tag #7 A hét sminkes főbűn

by - november 04, 2013

1. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
Talán a pirosító, hiszen teljesen más az arcom vele, olyan szép vonalat ad az arcélemnek. Valahogy vele mindig szebbnek érem magam :$ De a szempillaspirál sem utolsó, ugyanis az arcomon a szememmel vagyok a leginkább kibékülve, így szeretem azt hangsúlyozni.

2. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?
Először a Miss Rose szemhéjpúder trióm jutott eszembe, de aztán konstatáltam, hogy a MUA rúzsaimhoz még olcsóbban, mindössze 0,5Ł-ért jutottam hozzá, tehát 200ft-ot sem fizettem darabjáért.

3. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?
Parfüm. Imádom, ha a páromon is valami igazán kellemes illatot érzek. Szerintem egy illat is lehet szexi ;)

4. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?
Biztos egy jó drága körömlakkot, ugyanis arra egyszerűen képtelen lennék ezreket kiadni (ha jól emlékszem, még sosem fizettem lakkért 1000ft-nál többet..). Nincs konkrét kiszemelt, de azért néha megakadok egy-egy swatchnál, hogy 'húha, csak tud valamit ez a lakk'. Vagy egy minőségi sminkecset készletet. Nem igazán vagyok benne ennyire a dologban, de egyszer megtapogattam a Make Up Factory pihe-puha ecseteit és teljesen levettek a lábamról. Legalább egy alapozóecsetet jó lenne beszerezni tőlük!

5. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze (illata)?
Legsűrűbben a szájra valók ízét érezzük, így két ajaktermékre esett a választásom. Az egyik az új essence szájfényem, ami Cherry Brownie 'ízesítésű'. Én imádom az illatát és tényleg az íze sem utolsó. A másik választottam a bogyós szörp ízű/illatú Isana mango-guava-s ajakápoló.


6. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
Itt két termék között vacilláltam, végül a már menthetetlen Catrice lakkom mellett döntöttem. Sajnos már a megvételekor sem voltam teljesen elégedett vele (miért ugyanaz a neve és száma egy teljesen új árnyalatnak? egyébként a 240-es Sold out for ever-ről lenne szó). Aztán az első használatkor kijött az első hibája: borzalmasan lassan száradt. Pár alkalom után végleg meg is adta magát, abszolút nem volt már türelmem hozzá, kezelhetetlen volt. Kár érte, de azóta is csak áll a fiókban. Sajnálom, hogy ennyire nem lehetett kihasználni ezt a lakkot.

7. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?
Szemöldök festés és nagyon sokszor szemhéjpúdert sem használok, ugyanis reggelente egyszerűen sokszor nincs időm ilyenekkel pepecselni. Ideje lenne néha kilépnem a komfortzónámból! Vagy legalább időben elkezdeni sminkelni..

You May Also Like

5 megjegyzés