6 Week Fashion/Beauty Photo Challenge #3 week

by - augusztus 07, 2013
11) A special piece of jewelry — Egy különleges ékszer
Nem is tudom megmagyarázni, miért olyan fontos ez a gyűrű számomra. Páromtól kaptam első karácsonyunkra és akkor olyan korszakomban voltam, hogy semmi csicsát nem bírtam volna elviselni magamon, ezért egy egyszerű ezüstgyűrű mellett döntött. Majdnem olyannyira ragaszkodtam ehhez az ékszerhez, mint Őhozzá, talán ezért olyan különleges számomra a mai napig, pedig már nem is hordom annyit.


12) What's in your bag — Ami a táskádban van
Egy átlagos nap, átlagos táskatartalommal. A könyv egyértelmű, nem csak a nyári gyakorlat miatt, hanem általában mindig van nálam valami olvasnivaló. A napszemüveg a nyár elengedhetetlen kelléke, sokat hunyorgok erős napfényben és hamar megfájdul tőle a fejem. A neszesszerben a legfontosabb dolgok vannak - nem, nem sminktermékek -, kézfertőtlenítő, összecsukható hajkefe tükörrel, körömreszelő, sebtapasz, gyógyszerek, csattok és egy mini kézkrém. A többi nálam lévő dolgon nem sok magyarázni való van: kulcs, pénztárca az iratokkal, zsebkendő, ajakápoló, rágó, diákigazolvány bérlettel és telefon. Ezeken kívül szokott nálam lenni egy flakon víz is, nyáron 10 percet nem bírok ki nélküle.


13) A style/item inspired by a celebrity — Egy stílus/dolog, amit híresség ihletett
Ezen rengeteget kellett gondolkoznom, végig kellett vennem mindent, hogy mi is illene ehhez a témához. Amikor a parfümökhöz jutottam, azonnal beugrott a bruno banani (Pure Woman) illat, ami régi kedvencem volt, már alig is van az üvegben. Viszont sajnos mára már nem érzem annyira magaménak, ezért tavaly télen nem használtam annyit.


14) Something glamorous — Valami elbűvölő
Ezt a rúzstokot még kisiskolás koromban kaptam keresztszüleimtől. A széle kicsit már viseltes, pedig csak nagy ritkán használom - jelenleg a The Body Shop-os ajakápolóm tengődik benne.


15) Face of the day — Face of the day (A 'nap arca')
(Bevallom, sokáig gondolkoztam, hogy merjem e publikálni ezt a közeli arcképes fotót :D) Ismét egy kis csalás, ugyanis ez a kép nem mai, de most nem éreztem fényképező kompatibilisnek az arcom. Ráadásul este is csak edzésre megyek (biciklivel), ahol nálam alapszabály a 'no makeup'. Na nem mintha nélküle nem lehetne képet készíteni, de a bőröm most nem azt az állapotát éli, ami nem igényel semmit. Nem a legjobb kép rólam, ráadásul ez az első FOTD a blogon - aminek kizárólag az az oka, hogy nem tudok magamról értelmes képet készíteni.

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Imádom a mi van a táskámban képeket! :) A könyv hogy tetszik? (Én múlt héten végeztem vele.)
    A kép pedig szerintem tök jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szeretem azokat a képeket :3 Már olvastam egyszer a trilógiát, csak megint kedvet kaptam hozzá :)

      Törlés
  2. A Bruno Banani parfümök pont mostanában tetszettek meg. A magic woman és e között vaciláltam, de az elsőnek jobban bejön az üvege.
    Az orbit rágós fánk figura meg a kedvencem, olyan jó, amikor lekoptatja őket a srác a reklámban. :D

    VálaszTörlés
  3. Az első képen rögtön kiszúrtam, hogy az egyik HG könyv lesz az :) Olyan kis fánkom nekem is van! :D

    VálaszTörlés
  4. Pedig nagyon szép vagy! :) Azért megértem, mert ugyanez igaz rám is, egyszerűen nem tudok normálisan kinézni egy képen. A rúzstartó meg nagyon ennivaló, olyan jobb kedve lesz tőle az embernek.

    VálaszTörlés
  5. De cuki a telefonodon az a kis bigyó :)
    Nekem az egyik kedvenc parfümöm Bruno banani, a világos rózsaszín, aminek olyan hosszúkás a kupakja :)
    Nagyon szép arcod van, lehetne több kép rólad :) oké, hogy ez régebbi, de akkoris! :)

    VálaszTörlés
  6. jajj pont hétvégén olvastam újra a THG könyveket. szerelmes vagyok a trilógiába :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kreatív lett a gyűrűs fotód, nagyon tetszik! :) A mobil ékszered pedig halál cuki! *.*

    VálaszTörlés