Liebster Award - Díjat kaptam #3

by - augusztus 09, 2013
Valamiért nem könnyű gyorsan megválaszolni a feltett kérdéseket, ezért haladok ilyen lassan, ráadásul nem akarok rázúdítani az olvasóimra egyszerre túl sokat, ezért gondoltam úgy, hogy részletekben hozom a válaszokat. Így hát ezen kívül még számítsatok egy ilyen adagra.


Mia
  1. Mi vitt rá, hogy elkezdd a blogolást? Egyre több beauty blogot kezdtem olvasgatni, aztán rájöttem, hogy írni is nagyon élvezném, ezért hát hosszabb gondolkodás után megszületett a blog.
  2. Mi volt a legjobb dolog az életedben? Ehhez hasonló kérdés már a múltkor is volt és akkor se tudtam konkrét dolgot írni, bár talán az, hogy megismertem a páromat :3
  3. Sok szépségápolási holmival rendelkezel? Érdekes, de bloggerhez képest szerintem nem.
  4. Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni? Valahogy sosem gondolkozok ennyire előre az életben, mindig apróbb célokat tűzök ki magam elé - azokat könnyebb is akadály nélkül megvalósítani.
  5. Van háziállatod? Van két ékszerteknősöm, már 16 éve vannak nálam.
  6. Szeretsz kirándulni? Nagyon is! A családdal, ha tehetjük, elmegyünk a hegyekbe kirándulni, ugyanis mint alföldi gyerek, az a megnyugtató környezet. Amúgy sem bírok sokáig itthon ülni a fenekemen, de nincs is jobb, mint egy hegyi túra.
  7. Milyen számodra az álomesküvő? Még nem gondolkoztam ilyeneken, de templomi esküvőt mindenképp szeretnék.
  8. Van kedvenc idézeted? Sylvia Plath - “I can never read all the books I want; I can never be all the people I want and live all the lives I want. I can never train myself in all the skills I want. And why do I want? I want to live and feel all the shades, tones and variations of mental and physical experience possible in life. And I am horribly limited.”
  9. Melyik az az étel/ital, amiből bárhol, bármekkora mennyiséget el tudsz fogyasztani? Ital azt hiszem a rostos levek, ételek közül pedig a krémlevesek (legyen az hagyma, brokkoli vagy cukkini).
  10. Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban? Szalvétát és matricákat.
  11. Ha már gyerekkor, akkor mi volt a kedvenc meséd? Disney mesék (ezeket a mai napig megnézem), azok közül is a Pocahontas, ami abszolút kedvenc.

Fruzsina
  1. Mi ösztönzött arra, hogy blogot írj? A többi blog, amit olvastam, nagyon inspirálóan hatottak rám. Az igazi célom a terméktesztek megírása volt.
  2. Legjobb gyerekkori élményed? Úgy gondolom, igazán jó gyerekkorom volt és rengeteg emlékem van róla, úgyhogy nehéz lenne kiemelni egy pillanatát.
  3. Mi az, ami a legjobban idegesít egy emberben? Életképtelenség: itt arra gondolok, hogy nem bírja magát feltalálni semmilyen helyzetben és csak tehetetlenül bambul a legegyszerűbb szituációkban is.
  4. Mi lenne az, ami miatt abba hagynád a blogolást és miért? Ha úgy hozná a sors, lehet abbahagynám, de minden új körülmény mellett megpróbálnám azért folytatni. Most például volt egy nehezebb időszak, amikor nem volt gépem, így nem tudtak születni a posztok - de igyekszem utolérni magam.
  5. Ha lenne 1 dolog amit megváltoztathatnál a múltban, akkor mi lenne az? Szerintem semmit, nem véletlen történnek meg a dolgok, ráadásul semmi olyan nincs a múltban, amin változtatnom kellene. Oké, talán még anno gimiben nem matek szakra kellett volna mennem, de ez már annyira nem aktuális, hogy mégsem bánom, hogy odakerültem :)
  6. Kedvenc festményed? Salvador Dali műveit kedvelem a leginkább.
  7. Jelenleg mi a legfontosabb célod? Befejezni a mesterszakot és utána valami hozzám közel álló, jó munkahelyen elhelyezkedni.
  8. Legviccesebb történeted? Ó történtek velem dolgok régen, de egy sem az az igazán szaftos-vicces sztori.
  9. Mi a kedvenc smink terméked/ruhád/stb.? Nyáron úgy tűnik, a legjobb barátom a Balea színezett hidratáló lett, ennél többet mostanában nem is igazán viselek, de van, hogy még azt sem ebben a nagy melegben. Ékszerek közül ismét csak a háromszöges nyakláncomat tudom említeni, valamint elővettem egy régi levél alakú medálomat és azt hordom még a legtöbb.
  10. Kedvenc Youtube gurud? Miért? Nagy ritkán nézek youtube videókat, valamiért jobban szeretek olvasni, mint hallgatni. De cutepolish tutorial videói között néha azért kutakodok.

Thimmyke
  1. Miben érzed magad a legjobbnak? Az ilyen kérdések mindig is csak zavarba hoztak, nem is tudnék most se semmi igazán kiemelkedőt megemlíteni.
  2. Legnagyobb sikerélményed? Inkább több apró sikerélményem van.
  3. Legjobb tulajdonságod? Őszinteség, de azt mindig minden mennyiségben.
  4. Mivel lehet az őrületbe kergetni? Ha valaki nem úgy csinálja a dolgokat, ahogy azt én szeretném :$
  5. Kedvenc időtöltésed? Olvasás, sportolás, nyáron pedig a kirándulások.
  6. Mivel vagy a legjobban megelégedve magadon külsőleg? A szememmel, bár azzal se annyira, mint régebben.
  7. Kutyás vagy vagy macskás? ( Bocs, ezt nem lehetett kihagyni :D ) Mindkettő :3
  8. Bloggerek akiktől inspirálódsz? Igazából nekem csak a blogom elindításához volt szükségem arra az inspirációra, amit más blogok nyújtanak.
  9. Kedvenc körömlakk márkád? Még a szortimentfrissítés előtt az essence-t vágtam volna rá, de az az idő már sajnos elmúlt. Azóta próbálom megtalálni a hozzá hasonlót, de még keresem az igazit.
  10. Több olcsó, vagy kevesebb drága? Gondolok itt ékszerre, körömlakkra, ruhára vagy akármi másra. Abszolút termék függő. Ékszerből és ruhadarabokból jöhet az olcsó, hogy minél több legyen. De cipőből próbálom már az időállóbb, minőségibb darabokat venni. Körömlakkból persze megint csak a több olcsóbb elvet vallom.

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Én szeretem még mindig az essence lakkokat. AMikor akciósak. :D Bár mostanában nem nagyon tévedtem az állvány felé bevallom őszintén... =)
    Cutepolish videói nekem is nagyon bejövősek. =)

    VálaszTörlés