Meglepetés a Lovely-tól

by - január 08, 2013
Decemberben a Lovely Cosmetics a blogján rendezett egy nyereményjátékot, amin én voltam az egyik szerencsés nyertes :) Nem sok konkrétum volt, így nem tudtam, mire számíthatok, de ma végre megérkezett a csomag. Nagy izgalommal bontottam ki a dobozt és lám: 5 gyönyörű lakkal találtam szemben magam!


Gyorsan 'felmértem a terepet', mindegyik szín teli találat és csak talán az egyikhez van hasonlóm, de mindez élesben fog kiderülni. Azt se tudom, melyikkel kezdjem majd, hiszen még az előző essence nyereményeket se teszteltem mind. Így előreláthatólag elég sok körömlakkos bejegyzés várható.

Lovely Crystal Strenght Nr 99, 44, 371, 134, 183

Mindegyik nagyon különleges, ugyanis - a kéken kívül - tele vannak apró csillámokkal, amik igazán izgalmassá teszik a lakkokat, így nehéz is lesz színügyileg behatárolni őket. A kék árnyalatát sajnos abszolút nem sikerült lefényképeznem, ettől egy világosabb, igazi nyári (számomra tengerkék) színről van szó, de majd a tesztelésnél megpróbálom elkapni.



Első ránézésre a két szélső a kedvenc, szívem szerint azonnal kipróbálnám valamelyiket, de holnap és azután szóbeli felvételim lesz (mesterképzésre) és nem szívesen mennék erőteljes színű körmökkel, ráadásul holnap utazok és Budapesten is leszek másfél hétig, körömlakklemosót pedig nem igazán áll szándékomban magammal cipelni :) de pár bejegyzést már szorgosan előre megírtam.

Ti melyik lakkra lennétek a leginkább kíváncsiak? :)

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Nekem a 3. és az 5. tetszik legjobban, gratulálok! :]

    VálaszTörlés
  2. Gratula! :)

    Már megijedtem, hogy postok nélkül hagysz minket, de örülök, hogy nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Általában nem szoktam előre dolgozni, maximum 1 nappal hamarabb írom meg a bejegyzést, de most kénytelen voltam (a fényképek miatt meg pláne) :)

      Törlés
  3. Gyönyörűek :) A világoskéket és a rózsaszínt (és a másik hármat is :D) elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  4. Dejó :) gratulálok :) ! az első kettőnek olyan szép színe van *-*

    VálaszTörlés
  5. De szééépeek! :O
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. gratula. :)
    a 44-esre vagyok a legkíváncsibb. :))

    VálaszTörlés
  7. A 99-est Én is használom, már egy éve az egyik kedvencem. Örülök, hogy itt Nálad viszont látom :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok!
    Úgy látom, mindenkinek más tetszik, igyekszek majd őket megmutatni, ha hazajöttem :)

    VálaszTörlés
  9. A jobb szélsőre nagyon kíváncsi vagyok, de a középsőre is! :)

    VálaszTörlés
  10. De jó színük van. :)
    A barnát is megkaptam. :)
    A másik sötét szín az jól látom,hogy szürke??
    Majd elküldöm e-mailben,hogy én milyeneket kaptam. :)


    VálaszTörlés