Essence - Feels so good Top coat

by - január 13, 2013

Ezt a fedőlakkot, ami a 01 Feels so good Top coat névre hallgat, az adventi nyereményjátékon nyertem. Mivel a re-mix your stlye egy régi TE, így már nem lehet kapni, de a különlegessége miatt megérdemel egy külön posztot. Az üvegben gyöngyházfényűnek látszik, de már akkor is észrevehetőek az apró rózsaszín csillámok, felkenve pedig még többet mutat meg magából (érdekes, mert pont fordítva szokott lenni).

Butterfly nails 137, essence re-mix your style 02 Someone like you, Lovely Jeans Club 03, Vipera 444, essence Colour & Go Date with the night (45)

Többféle színű körömlakkon szerettem volna látni, hogy teljesít (így egy kicsit nagy a színkavalkád a kezemen). Első körben direkt sötétebb alapokat választottam, de azért kíváncsi leszek arra is, egy fehér lakkal hogy mutat. Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de egy kicsit 'kaméleon' lakkról van szó. Nemcsak, hogy rózsaszínes, lilás, zöldes fénye van, attól függően, hogy esik rá a napfény. De teljesen máshogy mutat a különböző színeken, lilán inkább lilás, míg rózsaszínen a rózsaszínes arcát mutatja.


  • Hüvelykujj: Sötét rózsaszínen kicsit elvésznek ezek a fénylő csillámok, de jó párosítás, mert feldobja ezt az egyszerű lakkot. Tompítja az alaplakk erősségét, így nem olyan rikító árnyalatot kapunk.
  • Mutatóujj: Ezen a sötétbarna lakkon érvényesülnek legjobban a csillámok.
  • Középső ujj: Kék körömlakkal nekem annyira nem tetszik, nem is annyira feltűnőek a csillámok. Bár egy sötét-, vagy királykék lakkal lehet szépen mutatna, ezzel az árnyalattal nem jött be.
  • Gyűrűs ujj: A lila csillámos lakkal nagyon jól harmonizál, mintha csupán egyféle lakkot használtam volna és az eleve ilyen szép fényes, csillogós lenne. Nagyon szép.
  • Kisujj: Számomra a legkülönlegesebb ezzel a grafitos körömlakkal, így ez a befutó. Ezen mutatkozik meg leginkább a csillámok zöldes árnyalata. Azt hiszem ők együtt egy új szerelem. Egy kicsit az essence Chic reloaded (122) lakkra emlékeztet a színvilága.




Külön fedőlakkot nem igényel, mert használata után egyenletes felszínt kapunk. Az ecsete kellő mennyiséget vesz fel, nem kell sokszor az üvegbe mártogatni. Szerencsére lemosni nem okoz gondot, mivel apró csillámokat tartalmaz. Összességében egy nagyon szép és különleges hatású fedőlakkról van szó, nagyon örülök neki.

Nektek melyik színnel tetszik a legjobban?

You May Also Like

11 megjegyzés

  1. nagyon szép, mindegyiken tetszik, talán a lilán a legjobban. kár, hogy már nem lehet kapni ezt a lakkot. :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem a legsötétebben, mert ott jön ki az összes csillogása amit tud. :) Én tökre örülök neki, hogy én is megnyertem ezt a lakkot. :)

    VálaszTörlés
  3. Mindegyiken jól néz ki, de talán a lilán a legjobb! =)

    VálaszTörlés
  4. Nekem feketén és lilán tetszik legjobban :]

    VálaszTörlés
  5. Kicsit olyan Moyra 99 utóérzésem van. :)

    VálaszTörlés
  6. Óóh, de kár, hogy már nem lehet kapni. :( Szerintem a fekete és a lila alapon mutat amúgy a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik mind1-ik, nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  8. nekem ez olyannak tűnik, mint a pelyhes fedőlakk, csak pici csillámokkal:)

    VálaszTörlés
  9. A sötétbarnán és a lilán mutat a legjobban *-*

    VálaszTörlés