..and that's who I am #1

by - január 26, 2013
Szerintem nem túl sok mindent árultam el eddig magamról, így a bloggerek körében most igen népszerű tumblr oldalról én is összegyűjtöttem párat, ami igaz rám - csak hogy egy kicsit jobban megismerjetek. Nem szeretném, ha töltelékposztnak tűnne, remélem pár látogató/követő számára azért érdekes az ilyen jellegű bejegyzés is, ugyanis nem ez lesz az utolsó :)
















Szeretem az őszt: imádom azt a tipikus őszi hangulatot (még talán az általános iskolás iskolakezdés érzése is bennem van). A lehullott barna levelekre ráeső utolsó napsugarak, az az illat, amit ilyenkor áraszt a természet, és az egész úgy összességében, fantasztikus a természet ilyenkor.

Könyvmoly vagyok: ha egy hétig nem olvasok semmilyen könyvet, már rosszul tudom érezni magam (persze kivétel ez alól a tananyag). Imádok órákat egy jó könyv társaságában tölteni. Ráadásul nincs is jobb egy új könyv illatánál!

Szeretem a gyertyákat: bár már nem olyan mániákusan, mint régen, de most is oda vagyok a különböző alakú, méretű és színű gyertyákért, amik főleg az illatukkal tudnak lenyűgözni.

Kaliforniáról álmodom: ezen nincs mit magyarázni, egyszerűen vonz az a hely, az az életstílus.

Szeretem a teát: legyen filteres, vagy szálas, fekete (általában gyümölcsös) vagy zöld, napi két litert minimum megiszok, főleg ősszel és télen.

Szeretek korán kelni: még ha nem is jön össze mindig, jobb szeretek korán kelni, különben úgy érzem, eltelt a fél napom az alvással és nem jut időm semmire.

Mindig megtartom a titkokat: egyik jó tulajdonságom, hogy tényleg bárki elmondhat nekem bármit, nem adom tovább senkinek - különben már nem is titok a titok.

Szeretem a matekot: ez sokaknak furcsa lehet, de általános iskolában már nagyon megszerettem a matekot, ezért is mentem gimnáziumban matematika szakra. Szerencsére így az egyetemen is minden gond nélkül ment ez a tantárgy :)

Megpróbálok jobb ember lenni: ez nagyon is igaz rám, ugyanis mindig megpróbálok egy kicsit jobb ember lenni, apróságokon változtatni.

Szeretem a követőim: ez nem kérdés, köszönöm, hogy vagytok nekem ❤

Szeretem a forrócsokit: pláne, ha én csinálom - tejszínhabbal és fahéjjal a tetején. De régen volt egy nagyon jó kis hely, ahova ha beültünk télen, mindig fehér forrócsokiztunk.

Hiányzik a nyár: nem feltétlen konkrétan a tavalyi, hanem úgy az összes. Alig várom, hogy megint jó idő legyen és ki tudjak ülni napozni és olvasni, vagy akár tanulni - annak is megvan a maga hangulata. Hogy menjek nyaralni, készüljünk a virágkarneválra (a napi kétszeri próbák, imádom), meg tényleg mindent, ami a nyárral hozható kapcsolatba.

Úgy érzem, senki nem hallgat meg: bár ez nem állandó, de nagyon sokszor úgy érzem, nem figyelnek rám vagy nem hallgatnak meg.

Örökké gyerek maradok: eléggé infantilis tudok lenni (bár adott helyzetekben pedig elég komoly) és egyszerűen nem akarok felnőni. Szeretem azokat a dolgokat, amik gyerekkoromban voltak, a mai napig szívesen megnézek egy-egy mesét és tegnap épp kifestőztem is, tavaly kaptam karácsonyra páromtól egy Disney hercegnős kifestőt :)

Szeretek sütni: sósat és édeset egyaránt. Jó érzés, amikor nagyon jóra sikerül egy adag sütemény és szinte azonnal elfogy. Tanulás közben például állandóan csak sütnék, nagyon ki tud kapcsolni.

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Nekem tetszett. Jó a magyarázat is hozzá :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek szinte mind igazak rám is. =) Kivéve a korán kelés... Én imádok aludni. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszett! Sok van közte, ami rám is igaz! Régen én is szerettem korán kelni, de most már legyőz a lustaság! :D Te mivel veszed rá magad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hétköznap, ha 8-ra megyek, akkor ugye ébresztő (telefon). De amúgy már valahogy beálltam erre a normális, időben lefekvés és felkelés dologra :)

      Törlés
  4. Én is szeretek korán kelni,mondjuk muszáj is,fél 5kor mindennap már fent kukorékolok,még hétvégén is,nagyon beállt már a szervezetem erre az időre,akármennyire is fáradt vagyok,fél 5kor automatikusan pattan ki a szemem,már ébresztőórát sem kell használnom:D

    VálaszTörlés
  5. Ezeket a képeket nem is láttam, amikor én keresgéltem :) Sok van, ami igaz rám is, kivéve a matekot és a korán kelést..:P

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszett, és várom a továbbiakat! :-)

    VálaszTörlés
  7. Aranyos ez a kifestős-dolog :)

    VálaszTörlés