S.he szemhéjpúder duo (165)

by - november 22, 2012

Szokás szerint a csomagolással kezdeném. Nagyon elégedett vagyok vele, masszív kis műanyagról van szó, aminek viszonylag nehéz felpattintani a tetejét, teljesen táskabarát. Először meglepődtem, hogy milyen pici az egész (kb. 4x4cm), valamiért a képeken nagyobbnak tűnt. Első pillantásra érdekes lehet ez a lego-ra emlékeztető kialakítás is, de szerintem jól néz ki. Nincs telenyomva felesleges szöveggel, a tetején csak a márka neve, az alján pedig egy kicsi címke található. Utóbbin viszont kevés az információ, nincs rajta, hogy hány gram szemfestéket tartalmaz, mik az összetevők, szóval semmi fontos dolgot nem tüntettek fel rajta.


Jár hozzá egy mini applikátor is, ami elég használhatónak tűnik (a képeken is látszik, hogy már kipróbáltam), de ecsettel sokkal szebben lehet dolgozni. A festék minimálisa porzik, de felvitelekor ez nem zavaró. A színek nem túl pigmentáltak, csillámokban azonban nincs hiány. Mivel nem erőteljes színekről van szó, elég nehéz megállapítani a tartósságát. Mindenféle alap nélkül 4-5 óra után azért már látszik, hogy kopik, kicsit megül a ráncokban is és a szem alá leporzik, s bár csak a benne lévő csillámok potyognak le, nem túl esztétikus.


Karon talán még intenzívebbek a színek, mint a szemhéjon, pedig itt is látszik, hogy nem egy nagyon pigmentált dologról lenne szó. Mivel natúr színek, ezért szerencsére ez nem okoz gondot, könnyen lehet vele természetes sminket készíteni és ez az, ami miatt igazán megszerettem: a nude szín kerül a szemhéjra, a sötétebb, barna pedig a felső szempillasorhoz és a mélyítővonalra. Egy nem túl hosszú napra tökéletes választás. Tény, hogy lehetne jobb minőségű is, de alappal talán még tartósabbá tehető.

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Pedig szépnek tűnnek :( kár, hogy ennyire halovány mindkettő :(

    VálaszTörlés
  2. Én nem nagyon szeretem a s-he szemhéjpúdereket, mert drágák, és annyira nem is jó minőségűek, de nekem is van egy, még a régebbi kiadásból...:)

    VálaszTörlés