Nail of the Day

by - november 25, 2012
Ma ismét inkább levágtam a körmeim reszelés helyett, még hagyok nekik pár hét pihenési időt. De a rövid ideig tartó 'pucérság' után már ordított a körmöm egy kis lakkozásért, így két államvizsga tétel között akadt időm magamra is.



Mióta legutóbb felfedeztem egy régen használt lakkomat, motoszkált a fejemben, hogyan is mutatna ez a lila egy kis piros csillámmal. Ma végre megvalósítottam és azt kell, hogy mondjam, igencsak szép a kettő együtt! Sajnos üres üvegem nem volt, ezért egy fóliára öntöttem egy kevés lakkot és abba szórtam a piros csillámból, aminek a dobozkája véletlenül megbillent, így a kelleténél több került bele. Szerintem ez már túl sok (nem tudom, miért nem adtam hozzá még lakkot), ráadásul rontott a lakk állagán és lassabban is száradt így. A felülete száradás után nagyon rücskös, egyenetlen lett, ezért fedőlakkot mindenképp igényelt. Az eredmény azonban mindenért kárpótol, fényben gyönyörűen játszanak a színek, amit persze a képek sehogy sem akarnak visszaadni. Nagyon jó párosnak tartom, azóta állandóan csak ezt bámulom (ahelyett, hogy tanulnék).

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett! Önmagában is tetszett a lila lakk, de ez a piros csillám nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  2. szép :D
    ha van kedved nézz be hozzám és játssz a karácsonyi nyereményjátékon!http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/11/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés