Drogériás haul

by - november 29, 2012
Az utóbbi egy hétben tényleg csak a legfontosabbakat próbáltam megvenni, amik épp fogyóban vannak, vagy most voltak akciósak és a későbbiekben úgyis szükségem lesz rájuk (csak így lényegesen olcsóbban jutok hozzá). Amik már nem sürgős dolgok, azokat próbáltam elhúzni következő hónapra, úgyis jön a névnapom, majd akkor meglepem velük magam :)


A körömlakklemosó mostanában nálam elég gyorsan fogy, pláne akkor, amikor rám jön az a hülyeség, hogy egy nap háromszor festem újra a körmöm és az utolsót is leszedem.. a 'válság'. Az Alterra ajakápoló nekem nagyon bevált, az előzőnek éppen hogy csak az alján van egy kevés, ezért ideje volt újravásárolni. Az X-epil gyantacsík múlthéten volt akciós, bár még az előzőnek is megvan a fele, inkább megvettem most. A Lovely körömlakk az végül is csak becsúszott, az akciós pult most az egyszer elcsábított.

A DM-be konkrétan az almás-fahéjas gyertyák miatt mentem, ez névnapi ajándék lesz. Van mézeskalácsos is, ajj isteni illata van mindnek! Természetesen ha már ott voltam, nézelődtem is, ismét találtam egy testápolót, ami nagyon tetszik (Bale mandulás), de jelenleg tényleg felesleges lenne, így szépen visszatettem a helyére. Ráadásul tényleg próbálok ésszerűen vásárolni, és végre megvenni majd azokat a dolgokat, amiket már hetek-hónapok óta szeretnék.

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nálam is nagyon fogy mostanság a körömlakk lemosó :D nem tudom mit csinálok :D

    VálaszTörlés